Hartyándi, Mátyás ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3177-2663 (2022) Játékos megoldások a hibrid humán- és szervezetfejlesztési szolgáltatásokban : Feltáró esettanulmány egy magyar vegyes tanulási platformról. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (12). pp. 3-17. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.12.01
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
809kB |
Official URL: https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.12.01
Abstract
Az innovatív digitális technológiák a Covid-19 után is velünk maradtak, ám nem tudták teljesen kiváltani az élő tanulást. Bizonyos előrejelzések szerint éppen az online és offline folyamatokat vegyítő hibrid tanulási formák fogják dominálni a közeljövőt. A mára ernyőkifejezéssé vált vegyes tanulás (blended learning) a tanulási célok elérésének ilyen módú optimalizálását hangsúlyozza. A témát eddig elsősorban felsőoktatási kontextusban dolgozták fel, ugyanakkor adja magát, hogy a munkahelyi tanulási szintérhez kapcsolódóan is kutatva legyen. A tanulás optimalizálásához hatékony és eredményes módszerek szükségesek. Ezzel kapcsolatban a játékalapú dizájn területei mára vitatott megítélésű, de gazdag instrukciós eszköztárat tudhatnak magukénak. Egy hazai tanácsadó cég által fejlesztett vegyes tanulási platform feltáró esettanulmányán keresztül mutatja be a szerző, hogyan épülnek be a fejlesztési folyamatokba a klasszikus gamifikáció és az azon túlmutató játékos megoldások, és milyen a hibrid munkahelyi tanulást támogató (vagy éppen akadályozó) szerepet szántak ezeknek.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | munkahelyi tanulás, vegyes tanulás, e-tanulás, gamifikáció, motivációs dizájn |
Subjects: | Knowledge economy, innovation |
DOI: | https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.12.01 |
ID Code: | 7800 |
Deposited By: | Alexa Horváth |
Deposited On: | 16 Dec 2022 12:46 |
Last Modified: | 16 Dec 2022 12:46 |
Repository Staff Only: item control page