Dunai, Tamás and Lengyel, Nikolett Lilla (2019) A magyarországi wellness-szállodák marketingkommunikációjának új trendjei. Turizmus Bulletin, 19 (2). pp. 34-46. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2019v19n2.4
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Official URL: https://doi.org/10.14267/TURBULL.2019v19n2.4
Abstract
“Pihenni bárhol tud! Nálunk újjászületik!” – szól a Caramell Premium Resort szálloda hívószava, amely a hotel minden megjelenésekor felbukkan, s amely a turisztikai szolgáltató vendégekért való küzdelmének egyik eszköze. De mégis hol, milyen új eszközökön keresztül juttathatók el ezen szlogenek a potenciális látogatókhoz? A tanulmány a magyarországi wellness-szállodák marketingkommunikációjában megjelenő online eszközök rendszerezésére vállalkozik. A központi vonatkoztatási keret ellenére azonban e technikák használhatósága minden bizonnyal más, akár nem turisztikai jellegű termékekre is kiterjed.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | online marketing, Public Relations, wellness, szálloda, imázs |
Subjects: | Commerce and tourism |
DOI: | https://doi.org/10.14267/TURBULL.2019v19n2.4 |
ID Code: | 7928 |
Deposited By: | Alexa Horváth |
Deposited On: | 02 Feb 2023 09:13 |
Last Modified: | 02 Feb 2023 09:13 |
Repository Staff Only: item control page