Balog, Viktória and Behringer, Zsuzsanna (2023) Tusnádfürdő ismertségének és turisztikai keresletének alakulása, különös tekintettel a Fortuna Eco Boutique Hotel vendégösszetételére, marketing- és menedzsmenttevékenységére. Turizmus Bulletin, 23 (4). pp. 48-57. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2023v23n4.6
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
913kB |
Official URL: https://doi.org/10.14267/TURBULL.2023v23n4.6
Abstract
Jelen tanulmány az Erdélyben található Tusnádfürdő település jelenlegi turisztikai helyzetét és jövőbeli továbbfejlesztési lehetőségeit vizsgálja, kiemelt figyelmet fordítva a Fortuna Eco Boutique Hotel menedzsment- és marketingtevekénységére. Tusnádfürdő a magyarországi turisták körében egyre népszerűbb desztináció, egyrészt a minden évben megrendezésre kerülő Tusványos Bálványosi Nyári Szabadegyetem és Diáktábor miatt, másrészt nagy hagyományokkal rendelkező gyógyfürdője, természeti szépsége, fejlődő infrastruktúrája, turisztikai látványosságai és egyéb programlehetőségei vonzó célponttá teszik a belföldi és a külföldi turisták körében. A feltáró jellegű kutatás online kvantitatív megkérdezés útján, két nyelven (magyarul és románul) került lebonyolításra. Ezen túlmenően kvalitatív kutatás keretében Tusnádfürdő polgármesterével és a Fortuna Eco Boutique Hotel tulajdonos-üzemeltetőjével készült interjú tárta fel a jelenlegi helyzetet. Tanulmányunk az eredmények alapján próbál válaszokat adni a jövő kihívásaira mind a település, mind a szálloda vonatkozásában.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Erdély, Tusnádfürdő, desztináció és szállodai marketing, gyógyturizmus |
Subjects: | Commerce and tourism |
DOI: | https://doi.org/10.14267/TURBULL.2023v23n4.6 |
ID Code: | 9559 |
Deposited By: | Alexa Horváth |
Deposited On: | 06 Dec 2023 13:10 |
Last Modified: | 06 Dec 2023 13:10 |
Repository Staff Only: item control page