Corvinus
Corvinus

A feltételes médium: mobiltelefon, mint reklámcsatorna

Horváth, Dóra and Nádasi, Katalin (2010) A feltételes médium: mobiltelefon, mint reklámcsatorna. Marketing & Menedzsment, 44 (1). pp. 48-59.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
869kB

Abstract

Ha az utca emberét megkérdezzük arról, hogy mit gondol a reklámokról,a válasz nagy valószínűséggel az lesz, hogy túl sok van belőlük és amennyire lehet, kerüli őket. Ha továbbmegyünk és azt a kérdést tesszük fel, hogy mit gondol a mobiltelefonokra érkező reklámjellegű üzenetekről,a válasz várhatóan még elutasítóbb lesz. Kutatásunk mégis azt mutatja,hogy a helyzet nem ilyen egyszerű, a mobiltelefonra érkező reklámüzenet pozitív fogadtatásra számíthat, ha megfelelő időben, megfelelő helyen a megfelelő hírt közli az üzenet küldője.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:mobiltelefon, reklám, projektív technika, képregény-teszt
Subjects:Marketing
Media and communication
ID Code:1501
Deposited By: Dr. Horváth Dóra
Deposited On:25 Mar 2014 07:42
Last Modified:25 Mar 2014 07:42

Repository Staff Only: item control page