Items where Subject is "Media and communication"
Number of items at this level: 280. Bifkovics, Bettina ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4482-3060 and Malota, Erzsébet ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5628-4354 (2024) Önkéntesség a szájreklám és a szervezetek kommunikációjának tükrében – Integratív szakirodalmi szintézis és javasolt kutatási irányok. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55 (4). pp. 63-76. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.04.05 Pintér, Róbert ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7807-7997 (2024) Horoszkópnál több, robosztus tudományos megközelítésnél kevesebb : Válasz Böcskei Balázs – Fekete Mariann– Nagy Ádám – Szabó Andrea Hoztam is ajándékot, meg nem is – A generációs diskurzus értelme és a COVID-generáció c. vitaindító cikkére. Új Pedagógiai Szemle, 74 (1-2). pp. 82-87. Yousef, Katul ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7507-2226 (2024) A kulturális diverzitás megjelenése nemzetközi projektcsapatokban – A virtuális és személyes részvételű csapatmunka összehasonlító elemzése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55 (3). pp. 58-71. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.03.05 Benczes, Réka ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3481-8279, Benczes, István ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7309-6213, Ságvári, Bence ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5862-4789 and Szabó, Lilla Petronella ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5509-2158 (2024) When life is no longer a journey : the effect of the COVID-19 pandemic on the metaphorical conceptualization of life among Hungarian adults – a representative survey. Cognitive Linguistics, 35 (1). pp. 143-165. DOI https://doi.org/10.1515/cog-2023-0050 Fehér, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3293-0862, Vicsek, Lilla Mária ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6034-7503 and Deuze, Mark ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1986-5050 (2024) Modeling AI Trust for 2050. AI and Society: The Journal of Human-Centered Systems and Machine Intelligence . DOI https://doi.org/10.1007/s00146-023-01827-6 Baranyi, Péter Zoltán ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8265-5849, Berki, Borbála ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5018-1725 and Csapó, Ádám Balázs (2024) Concepts of Cognitive Infocommunications. Infocommunication Journal, 16 (5). pp. 37-48. DOI 10.36244/ICJ.2024.5.5 Galla, Daniella Dominika, Horváth, Dóra and Cosovan, Attila Róbert (2024) Designcommunicaton – A Facilitator of Creativity for All. Creativity studies, 17 (1). pp. 282-294. DOI 10.3846/cs.2024.15363 Kelemen, Zita ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2736-1653, Malota, Erzsébet ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5628-4354 and Lendvai, Krisztián (2024) Identifying Cross-Cultural Communication Barriers in Global IT Rollout Projects. Periodica Polytechnica Social and Management Sciences . DOI 10.3311/PPso.23032 Yousef, Katul ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7507-2226 (2024) Intercultural Communicative Competence in Virtual and Face-to-Face Teamwork : A Quantitative Analysis of Culturally Diverse Teams. Organizacija: Journal of Management, Informatics and Human Resources, 57 (2). pp. 139-150. DOI 10.2478/orga-2024-0010 Bokor, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8221-1212, Kollányi, Bence ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4847-3598, Mogyorósi, Pálma ORCID: https://orcid.org/0009-0000-5678-7496 and Ságvári, Bence ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5862-4789 (2024) Mesterségesintelligencia-narratívák az online médiában : A hazai online hírportálok és közösségimédia-felületek szentimentelemzése a Chat-GPT korszaka előtt = Narratives of artificial intelligence in the online media : Discourse analysis of domestic online and social media before the chatGPT era. Információs társadalom, 24 (2). pp. 75-94. DOI https://dx.doi.org/10.22503/inftars.XXIV.2024.1.4 Tóth, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5361-4300, Demeter, Márton ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9888-9682, Szabó, Lilla Petronella ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5509-2158 and Török, Bernát (2024) Populist Cues in Media Framing : Exploring How Populism by the Media Emerges in Western News Coverage of Protests. KOME: An International Journal Of Pure Communication Inquiry, 12 (1). DOI 10.17646/KOME.of.13 Irimiás, Anna Rita ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0307-6556, Csapody, Bence and Jászberényi, Melinda ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036 (2024) Social sustainability on European food festival websites : A multimodal discourse analysis. Tourism Management Perspectives, 53 . DOI https://doi.org/10.1016/j.tmp.2024.101280 Sirkó, Márta ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0778-2204, Kaszás, Nikoletta ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5147-2022 and Keller, Krisztina ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4408-7940 (2024) Tourism Crisis Communication in Business Hotels During the COVID-19 Pandemic. Academica Turistica - Tourism and Innovation Journal, 17 (1). pp. 63-79. DOI https://doi.org/10.26493/2335-4194.17.63-79 Földes, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4900-4304 (2024) Understanding carved-out Mobile TowerCo asset company related incentives for cost efficient 5G rollout and operation in the EU. In: International Telecommunications Society (ITS) European Symposium Conference, 2024. április 15-16., Berlin. Zoltán, Kövecses, Benczes, Réka ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3481-8279, Anna, Rommel and Veronika, Szelid (2024) Universality versus variation in the conceptualization of ANGER : A question of methodology. Russian Journal of Linguistics, 28 (1). pp. 55-79. DOI https://doi.org/10.22363/2687-0088-34834 Gorton, Matthew ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4579-5092, Marek-Andrzejewska, Ewelina, Pang, Gu, Andrzejewski, Witold and Lin, Yong (2024) Users’ processing of online marketplace listings for high and low involvement goods. Electronic Commerce Research and Applications, 65 . DOI https://doi.org/10.1016/j.elerap.2024.101382 Adámi-Rózsa, Zsanett (2024) Örökbefogadási kommunikáció egyedisége, elméleti áttekintése. Jel-Kép: Kommunikáció Közvélemény Média (1). pp. 1-13. DOI 10.20520/JEL-KEP.2023.1.1 Bokor, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8221-1212 (2023) A mesterséges intelligencia alkalmazása az oktatásban – kihívások és következmények technológiainvariáns szempontból. In: A mesterséges intelligencia és egyéb felforgató technológiák hatásainak átfogó vizsgálata. Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat, Budapest, pp. 114-129. . ISBN 978-615-6128-18-8 Csáki, Csaba ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8245-1002 (2023) A mesterséges intelligencia elterjedéséből adódó kockázatok szisztematikus vizsgálata. In: A mesterséges intelligencia és egyéb felforgató technológiák hatásainak átfogó vizsgálata. Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat, Budapest, pp. 27-50. . ISBN 978-615-6128-18-8 Trautmann, László, Baranyi, Dániel Martin and Balogh, Attila (2023) A mesterséges intelligencia és a munka politikai gazdaságtana. In: A mesterséges intelligencia és egyéb felforgató technológiák hatásainak átfogó vizsgálata. Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat, Budapest, pp. 245-264. . ISBN 978-615-6128-18-8 Kovács, Zoltán, ed. (2023) A mesterséges intelligencia és egyéb felforgató technológiák hatásainak átfogó vizsgálata. Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat, Budapest. . ISBN 978-615-6128-18-8 Kovács, Zoltán and Gurály, Roland (2023) A mesterséges intelligencia és egyéb felforgató technológiák hatásait vizsgáló munkacsoport eredményei. In: A mesterséges intelligencia és egyéb felforgató technológiák hatásainak átfogó vizsgálata. Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat, Budapest, pp. 7-26. . ISBN 978-615-6128-18-8 Wüstner, Kerstin (2023) After Two Years of the Covid-19 Pandemic in Germany: Communication about Unvaccinated Individuals and Possible Social Consequences. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 14 (1). pp. 27-54. DOI https://doi.org/10.14267/CJSSP.2023.1.2 Balogh, Zsolt György (2023) Az MI-rendszerek ellenőrzése, felügyelete és monitorozása. In: A mesterséges intelligencia és egyéb felforgató technológiák hatásainak átfogó vizsgálata. Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat, Budapest, pp. 328-354. . ISBN 978-615-6128-18-8 Bagó, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6929-8437 (2023) Az automatizáció hatása a pénzügyekben – pénzügyi rendszerek biztonsága – algoritmikus kereskedelem. In: A mesterséges intelligencia és egyéb felforgató technológiák hatásainak átfogó vizsgálata. Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat, Budapest, pp. 183-219. . ISBN 978-615-6128-18-8 Marciniak, Róbert ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8902-3502 and Baksa, Máté ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0834-4727 (2023) Emberi és gépi hálózatok: A digitális technológiák és a mesterséges intelligencia hatása a szereplők együttműködésére. In: A mesterséges intelligencia és egyéb felforgató technológiák hatásainak átfogó vizsgálata. Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat, Budapest, pp. 265-300. . ISBN 978-615-6128-18-8 Márton, András ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9986-0753 (2023) Felforgató technológiák az energiaiparban. In: A mesterséges intelligencia és egyéb felforgató technológiák hatásainak átfogó vizsgálata. Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat, Budapest, pp. 130-163. . ISBN 978-615-6128-18-8 Urbán, Ágnes, Polyák, Gábor and Horváth, Kata (2023) How Public Service Media Disinformation Shapes Hungarian Public Discourse. Media and Communication, 11 (4). pp. 62-72. DOI https://doi.org/10.17645/mac.v11i4.7148 Silva e Souza, Cibele (2023) How is Corruption Portrayed in the Brazilian Media? An Analysis of Corruption in News Portals and Twitter. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 14 (1). pp. 174-198. DOI https://doi.org/10.14267/CJSSP.2023.1.8 Miskolczi, Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4779-2952 and Kökény, László (2023) MI-t hoz a jövő? – Munkaerőpiaci változások a személyközlekedés terén. In: A mesterséges intelligencia és egyéb felforgató technológiák hatásainak átfogó vizsgálata. Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat, Budapest, pp. 164-182. . ISBN 978-615-6128-18-8 Kovács, Eszter (2023) Újragondolt termelés: A digitalizáció, az automatizáció és a robotizáció hatásai a globális ellátási láncokra. In: A mesterséges intelligencia és egyéb felforgató technológiák hatásainak átfogó vizsgálata. Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat, Budapest, pp. 220-244. . ISBN 978-615-6128-18-8 Sztranyák, József, Szabó, Dorottya and Trautmann, László (2023) „Az erőforrások kiaknázásának fontos és megkerülhetetlen feltétele a compliance tudatosság, ahogy például az idegen nyelvek ismerete is” – Interjú dr. Sztranyák Józseffel. Világpolitika és a Közgazdaságtan, 2 (4). pp. 20-23. DOI https://doi.org/10.14267/VILPOL2023.04.04 Kővári, Edit ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8551-7196, Hargitai, Dávid ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6064-9966 and Liska, Fanny ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0673-4561 (2023) Aki kimarad, az tényleg lemarad? — Hallgatók mindennapi és munkahelyi fomo-jelenségének és közösségimédia-függőségének összefüggés-vizsgálata három magyar egyetemen. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 54 (6). pp. 17-31. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2023.06.02 Kaszás, Nikoletta ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5147-2022 and Keller, Krisztina ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4408-7940 (2023) Crisis Communication of National Destination Management Organizations before and during the Coronavirus Pandemic. Periodica Polytechnica Social and Management Sciences . DOI https://doi.org/10.3311/PPso.20131 Pintér, Róbert (2023) A gyerekkori videojátékozás néhány aspektusa Magyarországon. Médiakutató, 24 (2). pp. 9-28. Földvári-Uricska, Erna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5371-0650 (2023) A gépjárművezetés közbeni mobiltelefon-használat elkerülése érdekében létrehozott videók meggyőző erejének tényezői a Z generáció tagjainak körében. Rendőrségi Tanulmányok, 6 (4). pp. 65-82. DOI https://doi.org/10.53304/RT.2023.4.03 Dobos, Ágota, ed. (2023) Aktuális kihívások a szak/nyelvoktatásban. A módszertani megújulás lehetőségei. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-935-7 Coronel Padilla, Monica Fabiola (2023) Destination Promotional Videos On Youtube: Assessing Audience Engagement. DETUROPE: The Central European Journal of Regional Development and Tourism, 15 (1). pp. 47-65. Török, Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Gomez-Borquez, Claudia L. ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2537-6007, Centeno-Velázquez, Edgar ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9718-8078 and Malota, Erzsébet ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5628-4354 (2023) Empowerment through femvertising - Evidence from Mexico and Hungary. Feminist Media Studies . DOI 10.1080/14680777.2023.2268854 Dominek, Dalma Lilla, Barnucz, Nóra, Uricska, Erna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5371-0650 and Christián, László (2023) Experiences of digital education from the students’ perspective. Információs Társadalom, 23 (2). pp. 9-24. DOI https://doi.org/10.22503/inftars.XXIII.2023.2.1 Novoselova, Olga, Simon, Judit, Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252, Kai, Zhu, Vargáné Csobán, Katalin, Balogh, Andrej ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0309-042X and Dávid, Lóránt Dénes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7880-9860 (2023) Exposure of valenced fake news frames to country brand equity and the role of news credibility in this process. Management and Marketing, 18 (2). pp. 145-171. Sziklai, Balázs and Lengyel, Balázs (2023) Finding early adopters of innovation in social networks. Social Network Analysis and Mining, 13 (1). DOI https://doi.org/10.1007/s13278-022-01012-5 Neulinger, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6493-2761, Nagy, Míra Júlia, Petróczi, Zsuzsa, Kiss, Gabriella ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5817-9037 and Veress, Tamás (2023) Hogyan támogathatja a közösség a fenntarthatóbb életmódot? Marketing & Menedzsment, 57 (1). pp. 15-24. DOI https://doi.org/10.15170/MM.2023.57.01.02 Kuttner, Ádám and Kárpáti, Andrea ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9683-5461 (2023) Instagram a kiállítási és kulturális kommunikációban. Jel-kép : kommunikáció, közvélemény, média (1). pp. 52-65. DOI 10.20520/JEL-KEP.2023.1.52 Kuttner, Ádám (2023) Kiállítási kommunikáció a kiterjesztett térben. Információs társadalom, 23 (3). pp. 85-97. DOI https://doi.org/10.22503/inftars.XXIII.2023.3.5 Coronel Padilla, Monica Fabiola, Torres León, Leonardo, Avecillas Torres, Imelda and Barzallo Neira, Cristina Andrea (2023) Projecting a destination image through Facebook: The Role and Challenges of Destination Management Organizations. Journal of Tourism and Heritage Research, 6 (3). pp. 219-233. Kadewandana, Donie and Cahyadiputra, Angga (2023) Public opinion analysis on social media about the establishment of Indonesia's New Capital City. Islamic Communication Journal, 8 (2). pp. 229-250. DOI https://doi.org/10.21580/icj.2023.8.2.18283 Uricska, Erna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5371-0650 (2023) The Relationship between the Framing of Speeding Messages and Changes in Attitude of Generation Z Respondents. Magyar Rendészet, 23 (1). pp. 249-262. DOI https://doi.org/10.32577/mr.2023.1.16 Uricska, Erna (2023) Trust is in the (linguistic) details: policing digilect as a communication practice. Információs Társadalom, 23 (2). pp. 146-162. DOI https://doi.org/10.22503/inftars.XXIII.2023.2.9 Máté, Ákos, Rakovics, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9903-9348, Rudas, Szilvia, Wallis, Levente, Ságvári, Bence ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5862-4789, Huszár, Ákos and Koltai, Júlia Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8676-7303 (2023) Willingness of Participation in an Application-Based Digital Data Collection among Different Social Groups and Smartphone User Clusters. Sensors, 23 (9). DOI https://doi.org/10.3390/s23094571 András, Krisztina ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1983-0330, Máté, Tünde ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4538-2076 and Várhegyi, Ferenc ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1567-7191 (2022) Az M4 sport piacra lépésének hatása a sportközvetítési jogok piacán, Magyarországon – A sportági szakszövetségek szemszögéből. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (10). pp. 28-40. DOI 10.14267/VEZTUD.2022.10.03 Harsányi, Dávid ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3924-0664, Totth, Gedeon, Szabó, Zoltán and Brávácz, Ibolya ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2823-3805 (2022) Hazai kis- és középvállalkozások weboldalainak vizsgálata egy újszerű értékelési rendszer használatával. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (8-9). pp. 162-175. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.08-09.12 Veloso, Milson and Taxner, Tünde, eds. (2022) Self, Screen, Success – Winning Writings of the First Corvinus Blog Post Competition. Corvinus University of Budapest, Budapest. . ISBN 978-963-503-912-8 Orehóczki, Zsuzsanna and Török, Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946 (2022) A femvertising és a hagyományos reklám attitűdre és vásárlási hajlandóságra gyakorolt hatásának vizsgálata. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (4). pp. 17-27. DOI 10.14267/VEZTUD.2022.04.02 Berlinger, Edina ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8264-0823, Keresztúri, Judit Lilla ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1407-242X, Lublóy, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3701-1876 and Vőneki Tamásné, Zsuzsanna (2022) Press freedom and operational losses: The monitoring role of the media. Journal of International Financial Markets Institutions and Money, 77 (101496). DOI 10.1016/j.intfin.2021.101496 Kárpáti, Andrea ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9683-5461 and Paál, Zsuzsanna (2022) Assessment of visual sub-competencies through Visual Rubrics: case studies based on the Common European Framework of Reference of Visual Competencies (CEFR-VC). Journal of Visual Literacy, online . DOI https://doi.org/10.1080/1051144X.2022.2132618 Veszelszki, Ágnes, ed. (2022) BCE KSZI Reader 2022. Budapesti Corvinus Egyetem Kommunikáció és Szociológia Intézet, Budapest. . ISBN 978-963-503-902-9 Fikri, Muhammad, Hariyanto, Ishak and Kadewandana, Donie (2022) Cancel culture and nude living on virtual media. Islamic Communication Journal, 7 (2). pp. 147-160. DOI https://doi.org/10.21580/icj.2022.7.2.11189 Simon, Tünde ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3452-6951, Biró, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1832-8699 and Kárpáti, Andrea ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9683-5461 (2022) Developmental Assessment of Visual Communication Skills in Primary Education. Journal of Intelligence, 10 (3). DOI https://doi.org/10.3390/jintelligence10030045 Irimiás, Anna Rita ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0307-6556 and Volo, Serena ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7182-6748 (2022) Food discourse: ethics and aesthetics on Instagram. British Food Journal . DOI https://doi.org/10.1108/BFJ-06-2022-0522 Balogh, Jeremiás Máté ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9081-0071 and Mizik, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4328-0631 (2022) Impacts of Marketing Strategy and Social Media Activity on the Profitability of Online Wine Shops. Economies, 10 (12). DOI https://doi.org/10.3390/economies10120301 Polyák, Gábor, Urbán, Ágnes and Szávai, Petra (2022) Information Patterns and News Bubbles in Hungary. Media and Communication, 10 (3). pp. 133-145. DOI https://doi.org/10.17645/mac.v10i3.5373 Török, Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Malota, Erzsébet and Horváth, Anna (2022) Mi a titkuk? Nemi egyenlőség és a nőket megerősítő, femvertising reklámok Magyarországon és Izlandon. Magyar Tudomány, 183 (12). pp. 1518-1532. DOI https://doi.org/10.1556/2065.183.2022.12.2 Kökény, László and Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300 (2022) Online kockázatkezelési stratégiák az utazásszervezés során. In: Együttműködés, partnerség, hálózatok a turizmusban. Turizmus Akadémia (11). Kodolányi János Egyetem, Csillagászati és Földtudományi Kutatóközpont Földrajztudományi Intézet, Magyar Földrajzi Társaság, Székesfehérvár, Budapest, pp. 197-204. . ISBN 9786155075674 Kutrovátz, Kitti ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0278-6794 (2022) Parental mediation of adolescents’ technology use: Unequal parenting practices. Intersections. East European Journal of Society and Politics, 8 (3). pp. 99-117. DOI https://doi.org/10.17356/ieejsp.v8i3.864 Szakály, Orsolya (2022) Segmentation of gastronomic consumers following Instagram influencers based on destination preferences and the effect of Covid-19 on their consumption. Marketing & Menedzsment, 56 (2). pp. 35-46. DOI 10.15170/MM.2022.56.02.04. Kristóf-Csáki, Csilla (2022) Social Sustainability in Medicine : the Role of Artificial Intelligence in Future Doctor–Patient Communication. A Methodological Experiment. Acta Universitatis Sapientiae Communicatio, 9 (1). pp. 90-107. DOI https://doi.org/10.2478/auscom-2022-0007 Farkas, Xénia ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9448-1471, Jackson, Daniel, Baranowski, Paweł, Bene, Márton and Russmann, Uta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8684-6976 (2022) Strikingly similar: Comparing visual political communication of populist and non-populist parties across 28 countries. European Journal of Communication . DOI https://doi.org/10.1177/02673231221082238 Forgács, Attila ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7825-0785 and Mohácsi, Anett (2022) Élelmiszerreklámban előforduló kommunikációs paradoxonok összehasonlító elővizsgálata szemantikus differenciállal. Táplálkozásmarketing, 9 (1). pp. 17-28. DOI https://doi.org/10.20494/TM/9/1/2 Patakfalvi-Czirják, Ágnes and Barna, Emília (2022) „Dühöng a fősodor” Az Orbán-rendszer populista diskurzusai a populáris zenében. Fordulat, 15 (30). pp. 181-213. Baksa, Máté ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0834-4727 (2021) A kapcsolatok kémiájáról. Az egyéni viselkedés hálózatformáló hatásai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52 (11). pp. 71-73. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.11.06 Békési, Vivien, Fekete, Fanni Krisztina, Hegedűs, Dóra, Horváth, Evelin, Jakó, Fanni, Juhász, Péter, Márton, János, Mitev, Ariel Zoltán ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9986-3513, Szepesi, Nóra, Török, Borbála Cecília and Wimmer, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3430-7962 (2021) Közgáz Diáktudós - Felelősség és közösség. TDK Könyvtár, 13 . Corvinus University of Budapest, Budapest. . ISBN 978-963-503-875-6 DOI 10.14267/978-963-503-875-6 Zakharchenko, Artem and Zakharchenko, Olena (2021) The Influence of the ‘Tomos Narrative’ as a Part of the Ukrainian National and Strategic Narrative. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 12 (1). pp. 163-178. DOI https://doi.org/10.14267/CJSSP.2021.1.7 Galetić, Fran (2021) Changing the Market Position of Public Television – Case of Croatia, Slovenia and Hungary. Köz-gazdaság, 16 (1). pp. 139-157. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2021.01.13 Harmat, Vanda (2021) Felhasználói tapasztalatok Emmával, a vásárlási asszisztens chatbottal. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52 (3). pp. 29-39. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.03.03 Venczel-Szakó, Tímea, Balogh, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1060-2414 and Borgulya, Isvtánné (2021) Távmunka, home office. Hogyan érinti a távolról dolgozás a szervezet intern kommunikációját? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52 (2). pp. 73-86. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.02.07 Harsányi, Dávid, Máté, Zoltán and Zarándné Vámosi, Kornélia (2021) A honlapok értékelésének szempontrendszere. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52 (1). pp. 27-41. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.1.03 Török, Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Malota, Erzsébet and Mucsi, Attila (2021) A nők attitűdje a tradicionális és a femvertising reklámokban megjelenő női sztereotípiákkal szemben = The attitude of women towards female stereotypes in traditional advertising and femvertising. Marketing & Menedzsment, 55 (4). pp. 5-14. DOI https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.04.01 Hofmeister Tóth, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5883-054X and Neulinger, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6493-2761 (2021) Az idősek iránti attitűd és az idős fogyasztók ábrázolása a tv reklámokban Magyarországon. Jel-Kép: Kommunikáció Közvélemény Média, 2 (2). pp. 65-80. DOI https://doi.org/10.20520/JEL-KEP.2021.2.65 Rákóczy, Zsuzsanna (2021) Az önkormányzatok által időseknek címzett online kommunikáció vizsgálata a 2020-as COVID-19 koronavírus-járvány idején. Jel-Kép: Kommunikáció, Közvélemény, Média, 2021 (1). pp. 28-51. DOI https://doi.org/10.20520/JEL-KEP.2021.1.29 Magyar, Melinda, Kovács, László and Burka, Dávid (2021) Forecasting the Spread of the COVID-19 Pandemic Based on the Communication of Coronavirus Sceptics. Engineering Proceedings, 5 (1). pp. 1-10. DOI https://doi.org/10.3390/engproc2021005035 Bokor, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8221-1212 and Karácsony, Péter (2021) Importance of competences in communication by the opinion of business leaders. Evidences from a comparative study between Hungary and Slovakia. Periodica Polytechnica . (In Press) Bokor, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8221-1212 (2021) Individuumok és ál-individuumok az interneten. Reflexiók a digitális nomádok Janus-arcú közegéről. Információs társadalom . (Submitted) Szabó, Gabriella and Farkas, Xénia ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9448-1471 (2021) Libernyákok és O1G: Modortalanság a politikai kommunikációban. Politikatudományi Szemle, 30 (1). pp. 60-81. DOI https://doi.org/10.30718/POLTUD.HU.2021.1.60 Kucsera, Melitta and Neulinger, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6493-2761 (2021) Megvenni vagy megélni? - Magyar Z generációs fiatalok luxus észlelése. Marketing & Menedzsment, 55 (4). pp. 61-70. DOI https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.04.06 Sirkó, Márta and Keller, Krisztina ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4408-7940 (2021) Turisztikai válságkommunikáció a hazai üzleti szállodákban a koronavírus-járvány idején. Jel - Kép: Kommunikáció, közvélemény, média (4). pp. 1-18. DOI 10.20520/JEL-KEP.2021.4.1 Bernschütz, Mária, Danó, Györgyi, Kovács, István and Petruska, Ildikó (2020) Internethasználati szokások feltérképezése a Rogers-féle elmélet szerint a magyarországi idősödők körében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (ksz.). pp. 35-48. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.KSZ.04 Lengyel, Balázs, Bokányi, Eszter, Di Clemente, Riccardo, Kertész, János and González, Marta C. (2020) The role of geography in the complex diffusion of innovations. Scientific Reports, 10 (1). DOI http://doi.org/10.1038/s41598-020-72137-w Bencsik, Andrea ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8204-3706 and Juhász, Tímea ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5386-0678 (2020) Informális tudásmegosztás. A munkahelyi pletyka. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (7-8). pp. 89-101. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.07-08.08 Berde, Éva and Kuncz, Izabella (2020) What is the best way to take internet usage into consideration in the different variants of the active ageing index? Society and Economy, 42 (2). pp. 193-207. Veszelszki, Ágnes and Falyuna, Nóra, eds. (2020) Tudománykommunikáció 2.0 Absztraktkötet. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-838-1 Gönczi, Kinga and Hlédik, Erika (2020) Online vásárlási folyamat hatékonyságának növelése – két webáruház használhatóságának összehasonlítása szemmozgáskövetéssel = Increasing the efficiency of online shopping process – comparing website usability of two webshops using eye tracking research. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (3). pp. 56-66. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.06 Matei, Sorin Adam, Parisi, Lorenza, Comunello, Francesca and Vibber, Kelly (2020) Alterpodes: Communication biases in plausible reasoning about geographic perception of place and space. In: Mental Mapping. The Science of Orientation. New Approaches to Location – Spatial Patterns of the Global Economy Conference. Schenk Verlag, Passau, pp. 93-112. . ISBN 978-3-944850-78-8 DOI https://doi.org/10.14267/978-3-944850-78-8_6 Nagy-Borsy, Viktor (2020) Felhő alapú szolgáltatások használata a hazai kkv szektorban = Application of cloud computing in the hungarian sme sector. Studia Mundi - Economica, 7 (3). pp. 39-59. Letenyei, László and Dobák, Judit, eds. (2020) Mental Mapping. The Science of Orientation. New Approaches to Location – Spatial Patterns of the Global Economy Conference. Budapest, 5–7 November 2019. Schenk Verlag, Passau. . ISBN 978-3-944850-78-8 Uricska, Erna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5371-0650 (2020) Rendészeti közösségi oldalak alkalmazása a szaknyelvoktatásban. Educatio, 29 (4). pp. 653-662. DOI https://doi.org/10.1556/2063.29.2020.4.10 Kristóf-Csáki, Csilla (2020) The Initiators of Our Everyday Life – Relationship between Coffee and Instagram. Acta Universitatis Sapientiae Communicatio, 7 (1). pp. 137-150. DOI https://doi.org/10.2478/auscom-2020-0010 Tóth, Tamás and Farkas, Jácint (2020) The Terminologies of Two Religious Leaders Rhetoric About Communities in Pope Francis’ and Dalai Lama’s Tweets. European Journal of Science and Theology, 15 (5). pp. 159-178. Dúll, Andrea (2020) Things and Places: The Meaning of the Physical Environment from an Environmental Psychology and Environmental Communication Perspective. In: Mental Mapping. The Science of Orientation. New Approaches to Location – Spatial Patterns of the Global Economy Conference. Schenk Verlag, Passau, pp. 35-48. . ISBN 978-3-944850-78-8 DOI https://doi.org/10.14267/978-3-944850-78-8_3 Rákóczy, Zsuzsanna (2020) Általánosan szélsőséges és szélsőségesen általános közlésmód az interneten. Jel-Kép: Kommunikáció, Közvélemény, Média, 2020 (2). pp. 151-162. DOI https://doi.org/10.20520/JEL-KEP.2020.2.151 Nagy, Beáta (2020) “Mummy is in a Call”. Social Inclusion, 8 (4). pp. 72-80. DOI https://doi.org/10.17645/si.v8i4.2971 Borgulya, Ágnes and Konczosné Szombathelyi, Márta (2019) A vállalati kommunikációmenedzsment kutatása – nemzetközi és hazai perspektívából = Corporate communication management as a research field – from local and global perspectives. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (12). pp. 161-172. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.12.14 Sárvári, Balázs and Budai, Petra (2019) Nem a cenzúra a legnagyobb kihívás: Könyvajánló Sunstein #Republic c. kötetéhez. Köz-gazdaság, 14 (4). pp. 320-323. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2019.04.24 Primecz, Henriett and Baksa, Máté (2019) Tanulságok a múltból, tanácsok a jövőre nézve - Interjú a lap két korábbi főszerkesztőjével. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (12). pp. 185-188. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.12.16 Bauer, András, Mitev, Ariel Zoltán and Gáti, Mirkó (2019) Kommunikációs csatornák és az innovációs magatartás hatása a bizalomra, valamint a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben / The effect of communication channels and innovation behaviour on trust and customer retention in personal selling. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (9). pp. 6-13. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.09.02 Nagy, Ákos, Kemény, Ildikó, Szűcs, Krisztián, Simon, Judit and Kehl, Dániel (2019) A véleményformáló magatartás mint másodrendű látens változó modellezése PLS-alapú strukturális egyenletek módszerével = Opinion leadership as a second-order construct using PLS structural equation modelling. Statisztikai Szemle, 97 (9). pp. 827-854. DOI https://doi.org/10.20311/stat2019.9.hu0827 Berde, Éva (2019) Digital Divide and Robotics Divide. In: Encyclopedia of Gerontology and Population Aging. Springer. . DOI https://doi.org/10.1007/978-3-319-69892-2_184-1 Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2019) Publicity in mobile and social media. Society and Economy, 41 (2). pp. 193-210. DOI https://doi.org/10.1556/204.2019.004 Szabó-Szentgróti, Gábor, Gelencsér, Martin, Szabó-Szentgróti, Eszter and Berke, Szilárd (2019) Generációs hatás a munkahelyi konfliktusokban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (4). pp. 77-88. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.04.08 Borgulya, Ágnes and Balogh, Gábor (2019) Ipari klaszterek kommunikációja. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). pp. 27-40. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.01.03 Tamássy, Réka (2019) A comparison of Pride Parade’s media representation in Hungary and Ireland. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 10 (2). pp. 71-94. DOI https://doi.org/10.14267/CJSSP.2019.2.4 Hinek, Mátyás and Kulcsár, Noémi (2019) A fesztiválélmény megjelenése a közösségi médiában: a Sziget Fesztivál példája. Turizmus Bulletin, 19 (3). pp. 4-12. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2019v19n3.1 Balla, Dorottya and Varga, Ákos (2019) A közösségimédia-marketing vizsgálata táplálékkiegészítő márkák példáján keresztül. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 51-63. . ISBN 978-963-503-798-8 Csordás, Tamás and Varga, Ákos, eds. (2019) DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-798-8 Wimmer, Ágnes and Juhász, Péter, eds. (2019) Közgáz diáktudós - Értékek, döntések, tudás. TDK Könyvtár, 12 . Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-823-7 Marchis, Andrea and Markos-Kujbus, Éva (2019) Minden jó influencer…” – Avagy hogyan lehet hiteles egy Instagram-mikroinfluencer az ügynökségek és az influencerek szerint? In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 19-33. . ISBN 978-963-503-798-8 Varga, Ákos (2019) Public Relations. Kommunikáció vállalaton belül és kívül. Budapesti Corvinus Egyetem. Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2019) Publicity in mobile and social media. Society and Economy, 41 (2). pp. 193-210. DOI https://doi.org/10.1556/204.2019.004 Tóth, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5361-4300 and Farkas, Jácint ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8083-0017 (2019) The Terminologies of two Religious Leaders Rhetoric About Communities in Pope Francis’ and Dalai Lama's Tweets. European Journal of Science and Theology, 15 (5). pp. 159-178. Balogh, Andrea and Veszelszki, Ágnes (2019) Udvariasság és sértés a számítógépes játékokban − pragmatikai szempontból. Magyar Nyelvőr, 2019/1 (143/1). pp. 88-116. Nagy, Bianka and Markos-Kujbus, Éva (2019) Áldás és/vagy átok? – Az online fogyasztói vélemények szerepének vizsgálata a kis szálláshelyek esetében. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 35-50. . ISBN 978-963-503-798-8 Gáti, Mirkó, Mitev, Ariel Zoltán and Bauer, András (2018) A közösségi média hatása a személyes értékesítésre. Szervezeti elköteleződés és közösségimédia-kompetenciák a jobb vevőmegtartás és sikeresebb közösségimédia-stratégia érdekében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 42-49. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.05 Gálik, Mihály (2018) A média átalakulása. A tömegmédiától a digitális hálózati médiáig. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 58-66. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.07 Varga, Ákos and Panyi, Krisztina (2018) Híres leszek! - a magyar YouTube piac influencer központú vizsgálata. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 24-30. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.03 Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2018) Jó példa-e Kína? Feltáró kutatás a mobil közösségi kereskedelemről. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 11-23. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.02 Csordás, Tamás (2018) Márkák és mémek - egy bonyolult kapcsolat érzelemrajza. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 31-41. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.04 Horváth, Dóra, Cosovan, Attila, Horváth, Daniella and Lachin, Namaz (2018) Tanulás-munka interface. A valós idejű találkozások jelentősége a digitális oktatási környezetben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 67-77. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.08 Hubert, Jozsef (2018) Corporate self-disclosure in social media. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (11). pp. 2-11. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.11.01 Zibzibadze, Mariam (2018) Soviet Cinema and the enemies of Soviet values: East-West relations through the lens of Soviet movies. Corvinus Journal of International Affairs, 3 (2). pp. 12-21. DOI https://doi.org/10.14267/cojourn.2018v3n2a3 Westlake, Steve (2018) “Speaking to the Soviets”: Podcasting, Public Diplomacy and the Blinken Open Society Archives’ Radio Liberty Audio Collection. Corvinus Journal of International Affairs, 3 (2). pp. 4-11. DOI https://doi.org/10.14267/cojourn.2018v3n2a2 Márta, Annette (2018) A tudományos kommunikáció interkulturális kihívásai a XXI. században. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (10-11). pp. 105-111. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.10.10 Bartók, Botond and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Észlelt munkaadói értékajánlatok és a munkavállalók által tapasztalt valóság. Az észlelt eltérések hatása a munkaadóra irányuló munkavállalói ajánlásokra az egyes kultúrkörökben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (10-11). pp. 56-70. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.10.05 Benczes, István and Benczes, Réka (2018) From financial support package via rescue aid to bailout: Framing the management of the Greek sovereign debt crisis. Society and Economy, 40 (3). pp. 431-445. DOI https://doi.org/10.1556/204.2018.40.3.9 Veszelszki, Ágnes (2018) Like economy: What is the economic value of likes? Society and Economy, 40 (3). pp. 417-429. DOI https://doi.org/10.1556/204.2018.40.3.8 Forgács, Attila, Bóna, Enikő, Csíkos, Tímea and Metercsik, Helga (2018) Media messages and eating disorders: Taste and price of a message. Society and Economy, 40 (3). pp. 401-415. DOI https://doi.org/10.1556/204.2018.40.3.7 Deli, Eszter and Németh, Gabriella (2018) Money does not talk: The image of money talks. Society and Economy, 40 (3). pp. 447-462. DOI https://doi.org/10.1556/204.2018.40.3.10 Kovács, Gábor (2018) Towards a comprehensive inventory of efficiency in business presentations. Society and Economy, 40 (3). pp. 479-492. DOI https://doi.org/10.1556/204.2018.40.3.12 Bokor, Tamás (2018) Wood for the trees: Perception of corruption among Hungarian youth. Society and Economy, 40 (3). pp. 377-387. DOI https:doi.org/10.1556/204.2018.40.3.5 Bauer, András, Gáti, Mirkó and Alt, Mónika Aletta (2018) Digitális és közösségimédia-eszközök hatásai az értékesítési folyamatra = Digital and social media tools’ effects on the sales process. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 620-628. . ISBN 978-80-8122-236-8 Markos-Kujbus, Éva and Csordás, Tamás (2018) Vizuális ingerek felhasználói véleményekben: TripAdvisor fényképek tartalomelemzése = Visual stimuli in online consumer evaluations: A content analysis of TripAdvisor photos. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 701-709. . ISBN 978-80-8122-236-8 Varga, Ákos and Sujbert, Vivien (2018) Énmárkázás online: A Youtuberek márkaépítése során használt tartalomelemek analízise = Self branding online: Content analysis of Youtubers’ self branding. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 506-518. . ISBN 978-80-8122-236-8 Vörösmarty, Gyöngyi and Tátrai, Tünde (2018) Information reception and processing in purchasing. A comparison of public and private sector purchasing. Society and Economy, 40 (2). pp. 211-226. DOI https://doi.org/10.1556/204.2018.40.2.3 Antal, Zsolt (2018) A közszolgálati kommunikáció eredményességére ható tényezők. A közszféra és a versenyszféra kommunikációs gyakorlatát befolyásoló különbségek. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (4). pp. 68-76. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.04.07 Baksa, Máté and Drótos, György (2018) Vállalati közösségi média – A személyközi hálózatok motorja. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (4). pp. 2-11. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.04.01 Kutrovátz, Kitti, Balogh, Tekla, Wittinger, Bálint and Király, Gábor (2018) A technológiával kapcsolatos szülői mediáció. SOCIO.HU : TÁRSADALOMTUDOMÁNYI SZEMLE, 2018 (4). pp. 47-69. DOI https:///doi.org/10.18030/socio.hu.2018.4.47 Deli, Eszter and Rétvári, Márton (2018) Academic writing: A tudományos írás céljai és problémái: Academic writing: The aims and challenges of scientific writing. Jel - Kép: Kommunikáció, közvélemény, média, 2018 (4). pp. 62-70. DOI https://doi.org/10.20520/JEL-KEP.2018.4.63 Varga, Ákos and Belényi, Tímea (2018) Az Airbnb megosztáson alapuló szállásközvetítő oldal által nyújtott pozitív szolgáltatásélmény, s a használatára ösztönző fogyasztói motivációk feltárása. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 29-38. . ISBN 978-963-503-751-3 Aczél, Petra and Veszelszki, Ágnes (2018) Egy új tudománykommuniációs modell szükségességéről. A SciXcom-modell : On the necessity of a new model of science communication. The SciXcom model. Jel - Kép: Kommunikáció, közvélemény, média, 2018 (4). pp. 4-18. DOI https://doi.org/10.20520/jel-kep.2018.4.5 Bokor, Tamás and Székely, Levente and Pelle, Veronika and András, Hanga and Tóth, Tamás and Tóth, Aliz and Myat, Kornél (2018) Kommunikáció az információs társadalmak korában – Egyéni, szervezeti és társadalmi szintű változások azonosítása és leírása. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem. (Unpublished) Wimmer, Ágnes and Juhász, Péter, eds. (2018) Közgáz diáktudós - Információ és pszichológia. TDK Könyvtár, 90 . Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 623-635. . ISBN 978-963-503-721-6 Benczes, Réka and Ságvári, Bence (2018) Life is a Battlefield: Conceptualizations of Life among Hungarian Adults. Society and Economy, 40 (4). pp. 571-586. DOI 10.1556/204.2018.40.4.6 Csordás, Tamás and Varga, Ákos, eds. (2018) MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-751-3 Pintér, Dániel Gergő (2018) Media Bias and the Role of User Generated Contents in Crisis Management: a Case-Study about the Communication of the Hungarian Police Forces after 2016 Budapest Explosion. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 9 (1). pp. 101-125. DOI https://doi.org/10.14267/CJSSP.2018.1.05 Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2018) Mobile social commerce solutions – An exploratory study about consumer behavior in a Hungarian context. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 59-66. . ISBN 978-963-503-751-3 Csordás, Tamás and Ruha, Brigitta (2018) Social media activities of small and medium-sized enterprises – Study of a meme portal that became a brand. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 47-58. . ISBN 978-963-503-751-3 Cosovan, Attila, Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Tervezői alkotói kapcsolatteremtés a társadalom és a technológia kontextusában – A designkommunikáció filozófiai, közgazdasági, művészeti és pszichológiai közelítései. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 121-129. . ISBN 978-963-503-751-3 Szántó, Richárd ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2770-2996 (2018) The Online Communication of Corporate Social Responsibility in Subsidiaries of Multinational Companies in Hungary. Organizacija: Journal of Management, Informatics and Human Resources, 51 (3). pp. 160-168. DOI https://doi.org/10.2478/orga-2018-0017 Bokor, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8221-1212 (2018) Újmédia-etika és integritás tréneri kézikönyv. UNSPECIFIED. (Unpublished) Gálik, Mihály (2018) „Emitt a gépek s számok titkai!”– Töprengések a hírmédiában megjelenő kommunikációs buborékról. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 9-16. . ISBN 978-963-503-751-3 Markos-Kujbus, Éva and Buzás, Janka (2018) „Valaki mondja meg, kinek kell hinnem…” – A youtuberek hitelességének megítélése a Z generáció szemszögéből. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 17-28. . ISBN 978-963-503-751-3 Kásler, Tímea Tina (2017) Investigating in what ways television consumption influences preschool aged children and their development. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (11). pp. 2-11. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.11.01 Kajos, Attila, Prisztóka, Gyöngyvér and Paic, Róbert (2017) A nézőtéri sportfogyasztás motivációit mérő, magyar nyelvű SPEEDE-H skála validációja és néhány eredménye. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (10). pp. 19-31. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.10.03 Fehér, Katalin (2017) Netframework and the digitalized-mediatized self. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 8 (1). pp. 111-126. DOI 10.14267/CJSSP.2017.01.06 Kádár, Eszter (2017) Opportunity, obligation, risk – The representation of preimplantational genetic tests in the Hungarian online news media. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 8 (1). pp. 48-70. DOI 10.14267/CJSSP.2017.01.03 Afkhami, Shirin (2017) Satellite TV and the Iranian Green Movement: The impact of foreign-based Farsi-speaking news channels on the Iranian protests of 2009. Corvinus Journal of International Affairs, 2 (2-3). pp. 57-67. Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2017) Előszavak és előképek: Vendégszerkesztői előszövegezés. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (4). pp. 2-3. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.04.01 Géring, Zsuzsanna (2017) Kevert szövegelemzési módszertan alkalmazása gazdasági és társadalmi jelenségek vizsgálatához - Online CSR-kommunikáció vizsgálata tartalomelemzéssel és diskurzuselemzéssel. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (4). pp. 55-66. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.04.08 Bogáromi, Eszter and Malota, Erzsébet (2017) Kulturális sokk és fogyasztói akkulturáció – kétirányú, interdiszciplináris megközelítésben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (4). pp. 6-17. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.04.03 Hubert, Jozsef (2017) Adománygyűjtés, impulzusadományozás a közösségi médiában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 67-78. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.06 Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2017) A fogyasztói jelenlét és a nyilvánosság iránti attitűdök vizsgálata a mobil és közösségi médiában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (1). pp. 61-69. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.01.06 McKeown, Rebecca (2017) Groupism and the Gallop: Non-state nation branding in the Székelyföld. Corvinus Journal of International Affairs, 2 (1). pp. 5-16. DOI https://doi.org/10.14267/cojourn.2017v2n1a1 Bódis, Gábor (2017) A turizmus láthatatlanságának paradoxona: kommunikációs kihívások. Turizmus Bulletin, 17 (3-4). pp. 33-45. Hajdu, Miklós and Pápay, Boróka and Tóth, István János (2016) Case studies on corruption involving journalists: Hungary. Working Paper. ANTICORRP. Czibik, Ágnes and Pápay, Boróka and Szántó, Zoltán and Tóth, István János (2016) Computer Assisted Content Analysis of the print press coverarge of corruption in Hungary. Project Report. ANTICORRP. Hajdu, Miklós and Pápay, Boróka and Szántó, Zoltán and Tóth, István János (2016) Human Assisted Content Analysis of the print press coverage of corruption in Hungary. Project Report. ANTICORRP. Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2016) Búú vagy Báá? Online fogyasztói vélemények állat-metaforákon keresztüli kvalitatív vizsgálata: fórumkommentekre adott érzelmi reakciók. In: EMOK – XXII. Országos Konferencia – Hitelesség és értékorientáció a marketingben, 2016. augusztus 29-31., Debrecen, Magyarország. Cosovan, Attila and Horváth, Dóra (2016) Tervező művész(ek) a közgazdászképzésben. In: EMOK XXII. Országos Konferencia – Hitelesség és értékorientáció a marketingben, 2016 augusztus 29-31., Debrecen. Markos-Kujbus, Éva (2016) Az on-line szájreklám (electronic word-of-mouth) jellemzői a marketingkommunikáció szempontjából. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (6). pp. 52-63. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.06.05 Rekettye ifj., Gábor (2016) A következő évtized marketingkommunikációja – Egy nemzetközi kutatás eredményei. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (3). pp. 12-22. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.03.02 Cosovan, Attila and Horváth, Dóra (2016) Emóció – Ráció: Tervezés – Vezetés: Designkommunikáció. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (3). pp. 36-45. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.03.04 Géring, Zsuzsanna (2016) Hiányzó egyensúly a vállalati felelősségvállalás kommunikációjában. A munka és magánélet egyensúlyának meg (nem) jelenése a vállalati honlapokon. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (1). pp. 2-17. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.01.01 Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2016) Memes at an exhibition: consumer interpretations of internet memes. Project Report. Corvinus University of Budapest, Budapest. Martin, József Péter (2016) Az uniós válság hatása a lakosság- és elitpercepciókra. Köz-gazdaság, 11 (2). pp. 75-92. Mihályffy, Zsuzsanna, Bene, Márton and Nábelek, Fruzsina (2016) Hálózatelemzés és kampánykutatás. Politikatudományi Szemle, 25 (1). pp. 74-97. Primecz, Henriett ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6064-2759, Toarniczky, Andrea ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1247-3609, Kiss, Csaba ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0237-0887, Csillag, Sára, Szilas, Roland Ferenc, Milassin, Anda Nóra ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5333-9196 and Bácsi, Katalin (2016) Information and Communications Technology’s Impact on Work–life Interference : Cases of ‘Employee-friendly Organizations’. Intersections. East European Journal of Society and Politics, 2 (3). pp. 61-83. DOI https://doi.org/10.17356/ieejsp.v2i3.158 Kenyeres, Attila Zoltán and Szabó, József (2016) The migration crisis: representation of a border conflict in Hungarian, German and Pan-European television new coverage. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 7 (1). pp. 71-91. DOI 10.14267/CJSSP.2016.01.04 Andreides, Katalin (2015) Google’s Antitrust Cases Competition Analysis in New Economy Markets. Working Paper. Corvinus University of Budapest, Faculty of Business Administration. Hubert, Jozsef (2015) Enhancing Promotional Strategies through the Use of Web 2.0. Corvinus Marketing Studies, 2015 (1). pp. 1-15. Lukács, Rita (2015) A vállalati társadalmi felelősségvállalás kommunikációjának elvei és eszközrendszere a marketingben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (9-10). p. 2. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.09.01 Gyulavári, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1358-786X (2015) Manipulatív marketing: fogyasztói észlelések és reakciók. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest. Horváth, Dóra, Csordás, Tamás, Mitev, Ariel Zoltán, Móricz , Éva, Szpisák, Tamás and Végh, Zoltán (2015) Video-produkciós projektek a marketingoktatásban. In: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28, Budapest. Dezséri, Kálmán (2015) Gondolatok a nyelv gazdaságtanáról (Aktuális európai vonatkozások és az információs technológia forradalmának várható hatásai). Köz-gazdaság, 10 (2). pp. 103-119. Boda, Zsolt and Patkós, Veronika (2015) A "politikai kormányzás" a média és a közpolitikai napirendek tükrében, 2010 és 2014 között. Politikatudományi Szemle, 24 (4). pp. 68-93. Bokor, Tamás (2015) A fenntartható fejlődésre nevelés lehetőségei. -. (Unpublished) András, Krisztina and Gergely, István (2015) A hivatásos vízilabda üzleti versenyképessége a médiaképesség tükrében – szabálymódosítások a vízilabdában. In: Tanulmánykötet a 6. Báthory-Brassai nemzetközi konferencia előadásaiból. Óbudai Egyetem Biztonságtudományi Doktori Iskola, Budapest, pp. 494-499. . ISBN 978-615-5460-38-5 Bajomi-Lázár, Péter and Horváth, Dorottya (2015) A propaganda mint rítus a mai Magyarországon. Replika (95). pp. 79-96. Semeginé Tariszka, Éva (2015) Az informális kommunikáció hatása a szervezet működésére. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (2). pp. 68-76. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.02.07 Nagy, Ákos András, Kemény, Ildikó, Simon, Judit and Kiss, Viktor (2015) Az online szájreklám alapjául szolgáló magatartás és az elégedettség kapcsolata. Marketing & Menedzsment, 49 (4). pp. 18-35. Hack-Handa, József and Pintér, Róbert (2015) Generációs különbségek a magyar médiafogyasztásban. Információs társadalom, 15 (2). pp. 7-17. Veszelszki, Ágnes (2015) Konfliktuskezelés a közösségi médiában. Esettanulmány a Trollfoci vs. Notts County példáján. Médiakutató, 14 (2). pp. 39-51. Borgulya, Ágnes, Konczosné Szombathelyi, Márta and Szondi, György (2015) Nemzetközi vállalatok országhatárokon átívelő belső kommunikációjának menedzsmentje. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (9-10). pp. 12-24. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.09.02 Nyakas, Judit and Bujtás, Emese, eds. (2015) Szaknyelvoktatás és multikulturalitás. Budapesti Corvinus Egyetem Corvinus Idegennyelvi Oktató- és Kutatóközpont, Közgáz Campus, Budapest. . ISBN 978-963-503-612-7 Bokor, Tamás (2014) The half-blind watchdog. Remarks on the online citizenship, transparency and public administration’s integrity in Hungary. In: The Digital Media and Social Inclusion, 2014. október 10-11., Istanbul. (Unpublished) Gyulavári, Tamás and Hubert, József (2014) A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében. In: Marketing megújulás: Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája. SZTE GTK, Szeged, pp. 1-10. . ISBN 978-963-306-312-5 Dörnyei, Krisztina and Bauer, András (2014) A szervezeti identitás meghatározása, elemei és menedzselése (Defining of organizational identity and its components and management). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (5). pp. 2-11. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.05.01 Deli, Eszter (2014) The Hungarian Argumentation Culture in the Light of Modern Societies. Online Journal of Communication and Media Technologies, 4 (2). pp. 109-125. Virág, Attila (2014) Diskurzuselemzés a politika- és vezetéstudományban (Discourse analysis in the political and management sciences). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (3). pp. 30-38. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.03.03 Siudikiene, Daiva (2014) Playing and creating audiences: Media Users-Generated Content Quality Assessment. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (2). pp. 14-21. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.02.03 Csordás, Tamás and Gáti, Mirkó (2014) The New (Marketing) Role of Firms as Media Content Providers – The case of SME’s Strategic Social Media Presence. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (2). pp. 22-32. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.02.04 Varga, Zsolt and Nyirő, Nóra (2014) Through the kaleidoscope: media consumption patterns in the participatory cross-media era. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (2). pp. 4-13. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.02.02 Horváth, Dóra, Mitev, Ariel Zoltán and Bauer, András (2014) Winning Media Strategies in the Time of the Economic Crisis. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (2). pp. 46-52. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.02.07 Nyirő, Nóra and Gálik, Mihály (2014) Introduction. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (2). pp. 2-3. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.02.01 Nábelek, Fruzsina (2014) Negatív kampány a pártok közvetlen kommunikációjában Magyarországon. Politikatudományi Szemle, 23 (4). pp. 92-114. Csordás, Tamás, Markos-Kujbus, Éva and Gáti, Mirkó (2014) The Attributes of Social Media as a Strategic Marketing Communication Tool. Journalism and Mass Communication, 4 (1). pp. 48-71. Dömölki, Bálint (2013) Bőgel György: Terepszemle: Tanulmányok és feljegyzések az infokommunikációs világról (könyvismertetés). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (4). pp. 64-66. DOI 10.14267/VEZTUD.2013.04.07 Braun, Róbert (2013) A vállalatok politikája – vállalati, társadalmi felelősségvállalás, vállalati közösségek és a vállalati stratégia jövője (Corporate policy – corporate social responsibility, corporate communities, and future of corporate strategy). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (1). pp. 18-28. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2013.01.02 Bokor, Tamás (2013) A médiatudatosság, mint a részvételi demokrácia előfeltétele. -. (Unpublished) Petákné Balogh, Anikó (2013) E-learning Skill and Use in EU Countries – A Statistical Analysis. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (2). pp. 50-61. DOI 10.14267/VEZTUD.2013.02.05 Mikulás, Gábor (2013) Hatalmi távolság és intézményi kollektivizmus – a versenyképesség előrejelzése szövegelemzéssel (Power distance and institutional collectivism – Forecast of competitiveness by text analysis). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (1). pp. 29-37. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2013.01.03 Bokor, Tamás (2013) Hálótársaság. Az online társadalmi kommunikációról. Manual. -. (Unpublished) Gáti, Mirkó and Csordás, Tamás (2013) KKV-k tartalom- és marketingkommunikációja a közösségi médiában. In: Kiterjesztett marketing. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, p. 13. . ISBN 9789637159329 Sipos, Tünde (2013) Kaméleonok a tárgyalóasztalnál - A viselkedés stratégiai célú utánzásának hatása a tárgyalás eredményességére (Chameleons at the barganing table). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (4). pp. 45-50. DOI 10.14267/VEZTUD.2013.04.04 Bokor, Tamás (2013) Personally better…? Analysing Moodle learning management system as a platform of cooperative education. In: Újmédia-konferencia, 2013. március, Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem, Marosvásárhely, Románia. (Unpublished) Bokor, Tamás (2013) Rhetoric and Argumentation. Approaching journalism as a rhetorical performance. . (Unpublished) Kenesei, Zsófia, Gyulavári, Tamás and Seer, László (2013) The Role of Marketing in Corporate Competitiveness: Marketing Practice Analysis of Hungarian Companies. Management & Marketing, 11 (1). pp. 7-28. Horváth, Dóra, Csordás, Tamás and Nyirő, Nóra (2012) Re-written by machine and new technology: Did the Internet kill the Video Star. Participations. Journal of Audience and Perception Studies, 9 (2). pp. 526-557. Vicsek, Lilla (2012) "Gene-fouled or gene-improved?" – Media framing of GM crops and food in Hungary. New Genetics and Society, 32 (1). pp. 54-77. DOI 10.1080/14636778.2012.705513 Simay, Attila Endre (2012) A fogyasztói lojalitás előzményei a magyar mobiltelefonos szolgáltatási piacon – A bizalom szerepe (Antecedents of the consumer loyalty in the Hungarian telecommunication market – the role of trust). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 43 (4). pp. 48-61. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.04.05 Bokor, Tamás (2012) Discretio volent, imagines manent. A házi használatra készült képfelvételek online közzétételének néhány hálózatszintű problémájáról. In: Surveillance: az embercsoportok fölött gyakorolt kontroll konzervatív és digitális technológiái, 2012. január 20-21., Budapest. (Unpublished) Csordás, Tamás and Nyirő, Nóra (2012) Az információterjedés szerepe az innováció-elfogadásban. Az okostelefonok és az on-line kollektív intelligencia (Role of informationspread in the innovation acceptance: the smart phones and the online collective intelligence). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 43 (1). pp. 64-73. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.01.06 Bokor, Tamás and Török, Judit (2012) A Moodle learning management system elemzése a kooperatív tanulás- és tanításszervezés szempontjából. -. (Unpublished) Gyulavári, Tamás and Dörnyei, Krisztina (2012) Antecedents of loyalty for food products – Investigating the effects of subjective constructs. Journal of Economics and Business Research, 18 (2). pp. 43-58. Bokor, Tamás (2012) Információmenedzsment. Nemzeti Közszolgálati Egyetem. Nyirő, Nóra, Csordás, Tamás and Horváth, Dóra (2012) Mindenki másképp vesz részt: A közönségrészvétel marketing-megközelítéseinek kritikus elemzése. Médiakutató, 13 (3). pp. 97-114. Hofmeister Tóth, Ágnes, Kelemen, Kata, Piskóti, Marianna and Simay, Attila Endre (2012) Mobile Phones and Sustainable Consumption in China: an Empirical Study among Young Chinese Citizens. In: China - EU Cooperation for a Sustainable Economy. Corvinus University of Budapest, Budapest, pp. 263-272. . ISBN 978-963-503-497-0 Bokor, Tamás (2012) Szövegalkotási gyakorlatok. Nemzeti Közszolgálati Egyetem. Horváth, Dóra and Móricz , Éva (2011) XXI. századi marketing hajtóerő: divat és divatkommunikáció. In: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciája: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2011. augusztus 29-30., Pécs. Gyulavári, Tamás (2011) A CSR helye a marketing elméletben. In: Felelős marketing – A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. Országos konferenciájának előadásai, Pécs, 2011. augusztus 29-30. (Responsible Marketing Conference Proceedings). Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, pp. 350-360. . ISBN 9789636423919 Boda, Zsolt and Gulyás, Emese (2011) A civilek és a vállalatok: a gazdaság társadalmi szabályozásáról. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. Ransburg, Beatrix and Vágási, Mária (2011) A fenntartható fejlődés vállalati integrációja és kommunikációja - a hazai nagyvállalati gyakorlat vizsgálata. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (10). pp. 2-13. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.10.01 Bodzási, Balázs (2011) A fogyasztói hitelszerződések új szabályai (New regulations the credit agreements for consumers). Hitelintézeti Szemle, 10 (3). pp. 262-280. Mitev, Ariel Zoltán and Dörnyei, Krisztina (2011) A mozgókép reneszánsza: nagytotál a videográfia módszertanáról = The renaissance of the motion pictures: wide shot of the videography. In: Felelős marketing – A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. Országos konferenciájának előadásai, Pécs, 2011. augusztus 29-30. (Responsible Marketing Conference Proceedings). Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, pp. 774-784. . ISBN 9789636423919 Kovács, Kármen (2011) A reklámtevékenység és a piaci szerkezet néhány összefüggése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (7-8). pp. 20-27. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.07.03 Dudás, Katalin (2011) A tudatos fogyasztói magatartás dimenziói. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (7-8). pp. 47-55. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.07.06 Szántó, Richárd (2011) A társadalmi felelősségvállalás tendenciái a gyógyszeriparban = Corporate Social Responsibility in the Pharmaceutical Industry. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest. Vajda, Beáta (2011) Kommunikációs és kapcsolati tényezők jelentősége az egészségügyi szolgáltatások minőségében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (5). pp. 31-44. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.05.03 Wimmer, Ágnes and Novák, Zsuzsanna and Bartus, Tamás and Jenes, Barbara, eds. (2011) Közgáz diáktudós – Üzleti modellek, gazdasági és társadalmi hatások. Válogatás a BCE tudományos diákköri munkáiból. TDK Könyvtár . Budapesti Corvinus Egyetem, Alinea Kiadó, Budapest. . ISBN 978-963-9659-69-8 Lengyel, György (2011) Vizuális szociológia: Szöveggyűjtemény a fotó társadalomtudományi alkalmazásáról. Budapesti Corvinus Egyetem. Horváth, Dóra, Mitev , Ariel Zoltán, Bauer, András, Csordás, Tamás and Móricz , Éva (2010) Online vs. Offline Gossip as a Source of Corporate Communicative Advantage. In: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies - 1st EMAC Regional Conference, 2010. szeptember 24-25., Budapest. Bokor, Tamás (2010) Digiotész kontra netizen. Új média, mint lehetőség a nyilvánosság kiterjesztésére. In: Újmédia-konferencia, Marosvásárhely, Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem. (Unpublished) Horváth, Dóra and Nádasi, Katalin (2010) A feltételes médium: mobiltelefon, mint reklámcsatorna. Marketing & Menedzsment, 44 (1). pp. 48-59. Nyirő, Nóra (2010) Fordulópontnál, vagy csak így tovább?! A magyarországi rádiózás piacának elemzése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 41 (10). pp. 40-52. DOI 10.14267/VEZTUD.2010.10.04 Bartus, Tamás and Novák , Zsuzsanna and Wimmer, Ágnes, eds. (2010) Közgáz diáktudós 2010 - Válogatás a BCE Közgáz Campus tudományos diákköri munkáiból. TDK Könyvtár . Budapesti Corvinus Egyetem, Budapestb. . ISBN 978-963-503-428-4 Bokor, Tamás (2010) Posztmodern nomádok. Virtuális közösségek a realitásban. In: Közösségek mai (kommunikációs) arculata, 2010. június 11-12., Budapest. (Unpublished) Bokor, Tamás (2010) Posztmodern nomádok? Individualitás, felkészültség és kollektív ágencia virtualitás és realitás határán. In: Dunaújvárosi Alkalmazott Nyelvészeti Konferencia, 2010, Dunaújváros. (Unpublished) Matolay, Réka (2010) Vállalatok társadalmi felelősségvállalása hatékonysági vonzatok. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 41 (7-8). pp. 43-50. DOI 10.14267/VEZTUD.2010.07.05 Szántó, Zoltán and Tóth, István János and Varga, Szabolcs (2009) Korrupciógyanús esetek a magyar médiában 2001-2007 között - On-line hírforrások tartalomelemzése. Project Report. Budapesti Corvinus Egyetem Szociológia és Társadalompolitika Intézet, Korrupciókutató-központ. Pap, Zoltán (2009) A magyar kábeltévépiac szerkezete. Köz-gazdaság, 4 (3). pp. 95-108. Bokor, Tamás (2009) Az individuumoktól az identifikációkig. A virtualitás posztmodern fogalma Niklas Luhmann rendszerelméletének tükrében. In: PTE BTK Kommunikáció Doktori Program Tavaszi Elköszönő Konferenciája, 2009, Pécs, Magyarország. (Unpublished) Cosovan, Attila (2009) DISCO. Co & Co Communication, Budapest. . ISBN 9789630676472 Vassné, Egri, Magdolna and Kovács, István (2009) Infokommunikációs technológiák a hazai vállalkozásoknál - Empirikus kutatási eredmények bemutatása. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (ksz). pp. 17-23. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.ksz.03 Petruska, Ildikó (2009) Kapcsolati stratégia és értékteremtés az üzleti piacokon. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (ksz). pp. 5-9. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.ksz.01 Mitev, Ariel Zoltán and Horváth , Dóra (2008) A posztmodern marketing rózsaszirmai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (9). pp. 4-18. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.09.01 Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2008) A kollázs alkalmazhatósága a marketingkutatásban: A vizuális fogyasztói választás verbalizációjának magyarázó ereje. In: Marketing Oktatók Országos Konferenciája, 2008. augusztus 28-29., Budapest. Jenei, Ágnes (2008) A televízió fejlődése: az interaktív digitális tévé. . . (Unpublished) Borgulya Istvánné Vető, Ágnes (2008) Értékorientált kommunikációmenedzsment és kommunikációkontrollig. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (11). pp. 11-22. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.11.02 Pollitt, Christopher (2007) Who are we, what are we doing, where are we going? A Perspective on the Academic Performance Management Community. Köz-gazdaság, 2 (1). pp. 73-82. Sudár, Erika and Szabó, Zoltán (2006) Az információs társadalom döntési tényezőinek szimulációja. Közgazdasági Szemle, 53 (1). pp. 85-92. Gálik, Mihály and Bartók, István (2006) Vállalatkormányzás a magyar médiában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (1). pp. 17-24. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.01.03 Szántai, Tamás (2006) Mozgófilm, nem szobor! A hatékony vállalati honlapról. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (10). pp. 42-49. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.10.05 Nita, Mircea, Aurel (2005) Contributions of marketing and management approach on communication with applications in the field of image and public relations. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (7-8). pp. 101-107. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.07.12 Kiss, Károly Miklós (2005) A kapcsolatháló-elemzés szervezeti lehetőségei. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (3). pp. 31-38. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.03.04 Molnár, Bálint and Pesti, István (2005) The Unified Digital Radio Telecommunications (UDR) Network of The Hungarian Government. In: TETRA World Congress, 28 November - 1 December 2005, Frankfurt am Main, Germany. Hetesi, Erzsébet and Révész, Balázs (2004) A kapcsolati marketing és a kommunikáció szerepe a közüzemi szolgáltatóknál a piaci liberalizáció folyamatában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (6). pp. 30-37. Rubóczky, István (2002) Kommunikáció felsőfokon / Szabó Katalin (Könyvismertetés). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 33 (5). pp. 60-62. Tasnádi, József (2000) Integrált kommunikáció. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 17-24. Diehlmann, Harald (1998) Kapcsolatmenedzselés az értékesítésben: Hogyan válhat azonnal és hosszú távon sikeresebb eladóvá? Vezetéstudomány, 29 (12). pp. 45-47. Zenhäusern, Martin (1998) Fellángolás és állhatatosság: A kommunikáció fontossága vezetőknél, különös tekintettel a médiákban való szereplésre a vezetői kommunikációról öt tézis és tizenkét téveszme alapján. Vezetéstudomány, 29 (7-8). pp. 43-47. Fekete, Ferenc and Sándor, Imre (1995) Kommunikációs lehetőségek válságos helyzetekben. Vezetéstudomány, 26 (10). pp. 41-46. Bokor, Tamás and Jenei, Ágnes Média és közigazgatás. Nemzeti Közszolgálati Egyetem. |