Corvinus
Corvinus

A vállalati társadalmi felelősségvállalás kommunikációjának elvei és eszközrendszere a marketingben

Lukács, Rita (2015) A vállalati társadalmi felelősségvállalás kommunikációjának elvei és eszközrendszere a marketingben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (9-10). p. 2.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
309kB

Abstract

A vállalatok társadalmi felelősségvállalása egyre jobban érdekli az érintetteket, akik a vállalat CSRteljesítményével kapcsolatos információk megszerzése mellett nagyobb rálátást akarnak nyerni a vállalat tevékenységére és terveire, ráadásul részt is akarnak venni ezek kialakításában. A fokozódó elvárások paradigmaváltást igényelnek a vállalatok kommunikációs tevékenységében is, az egyirányú helyett kétirányú, illetve hálózati alapú kommunikációs stratégiákat, valamint új és újragondolt kommunikációs eszközöket. A cikk bemutatja a témával kapcsolatos főbb elveket és elméleteket, illetve a CSR-kommunikáció eszköztárát és az érintettek bevonása révén elérhető előnyöket.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:vállalati társadalmi felelősségvállalás, Corporate Social Responsibility, CSR, érintettek, érintetti bevonás, hálózati kommunikáció, vállalati kommunikáció
Subjects:Marketing
Media and communication
Management, business policy, business strategy
ID Code:2142
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:19 Nov 2015 15:25
Last Modified:21 Dec 2018 15:18

Repository Staff Only: item control page