Corvinus
Corvinus

Algoritmus-vizualizáció a programozásoktatásban

Törley, Gábor (2009) Algoritmus-vizualizáció a programozásoktatásban. Journal of applied multimedia, 4 (3). pp. 81-94.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Official URL: http://www.jampaper.eu/Jampaper_ENG/Issue_files/JAM090301h.pdf


Abstract

Ez a cikk bemutatja az algoritmus-vizualizáció elméletét és eddig oktatási vonatkozású eredményeit, majd példát mutat egy jól használható algoritmus-vizualizációs eszközre, végül értékeli azt. A cikk bemutatja továbbá, hogyan lehet felhasználni oktatóként és tanulóként az algoritmus-vizualizációs eszközöket, konkrétan a programozási tételek tanítása és tanulása közben, illetve értékeli a tanulási és tanítási módszert. Két eszközt fog példaként felhozni: a Jeliot-ot és a TRAKLA2-t.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:programozás, oktatás, algoritmus, vizualizáció, multimédia
Subjects:Education
Computer science
ID Code:2184
Deposited By: MTMT SWORD
Deposited On:07 Jan 2016 09:41
Last Modified:07 Jan 2016 09:41

Repository Staff Only: item control page