Rekettye ifj., Gábor (2016) A következő évtized marketingkommunikációja – Egy nemzetközi kutatás eredményei. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (3). pp. 12-22. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.03.02
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
846kB |
Abstract
A tanulmányban bemutatott kutatás célja annak feltárása, hogy a globális megatrendek által befolyásolt és megváltoztatott üzleti és marketingkörnyezet milyen hatással lesz a marketingkommunikáció alakulására az elkövetkező évtizedben. A kutatás nemzetközi jellege lehetőséget adott arra, hogy a szerző összehasonlítsa, hogy a fejlett, a feltörekvő és az átmeneti országokban a szakértők és véleményvezetők miképpen értékelik a globális megatrendek hatásait az adott ország üzleti környezetére, illetve mit gondolnak arról, hogy mindezek hatására hogyan fog alakulni a marketingkommunikáció.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | globális megatrendek, üzleti környezet, globalizáció-lokalizáció, marketingkommunikáció |
| Subjects: | Marketing Media and communication |
| DOI: | 10.14267/VEZTUD.2016.03.02 |
| ID Code: | 2302 |
| Deposited By: | Ádám Hoffmann |
| Deposited On: | 14 Apr 2016 11:32 |
| Last Modified: | 25 Nov 2021 08:56 |
Repository Staff Only: item control page


Download Statistics
Download Statistics