Corvinus
Corvinus

A következő évtized marketingkommunikációja – Egy nemzetközi kutatás eredményei

Rekettye ifj., Gábor (2016) A következő évtized marketingkommunikációja – Egy nemzetközi kutatás eredményei. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (3). pp. 12-22.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
846kB

Abstract

A tanulmányban bemutatott kutatás célja annak feltárása, hogy a globális megatrendek által befolyásolt és megváltoztatott üzleti és marketingkörnyezet milyen hatással lesz a marketingkommunikáció alakulására az elkövetkező évtizedben. A kutatás nemzetközi jellege lehetőséget adott arra, hogy a szerző összehasonlítsa, hogy a fejlett, a feltörekvő és az átmeneti országokban a szakértők és véleményvezetők miképpen értékelik a globális megatrendek hatásait az adott ország üzleti környezetére, illetve mit gondolnak arról, hogy mindezek hatására hogyan fog alakulni a marketingkommunikáció.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:globális megatrendek, üzleti környezet, globalizáció-lokalizáció, marketingkommunikáció
Subjects:Marketing
Media and communication
ID Code:2302
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:14 Apr 2016 11:32
Last Modified:21 Dec 2018 15:18

Repository Staff Only: item control page