Corvinus
Corvinus

A szervezeti kultúra mérési kultúrája: kérdőív-tipológia és kulcsdimenziók

Toarniczky, Andrea (2006) A szervezeti kultúra mérési kultúrája: kérdőív-tipológia és kulcsdimenziók. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (1. ksz). pp. 14-24. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.ksz1.02

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
132kB

Abstract

A tanulmány célja, hogy bemutassa a kérdőíves felmérések szerepét a szervezeti kultúra kutatásokban. A kitűzött cél elérése érdekében a szerző: 1) elhelyezi a kérdőíves kultúrakutatásokat a szervezeti kultúra kutatási terében; 2) a szervezeti kultúra kérdőív-típusait definiálja az általuk vizsgált kultúraszint (magatartás, érték) és az elemzés fókuszában álló összefüggés (vagy annak hiánya) függvényében (kultúra – teljesítmény, kulturális illeszkedés); 3) meghatározza a kulturális kulcsdimenziókat.

Item Type:Article
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Management > Department of Organizational Behaviour
Subjects:Business organisation
DOI:10.14267/VEZTUD.2006.ksz1.02
ID Code:2500
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:10 Nov 2016 14:53
Last Modified:19 Apr 2021 11:20

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics