Toarniczky, Andrea (2006) A szervezeti kultúra mérési kultúrája: kérdőív-tipológia és kulcsdimenziók. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (1. ksz). pp. 14-24.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
132kB |
Abstract
A tanulmány célja, hogy bemutassa a kérdőíves felmérések szerepét a szervezeti kultúra kutatásokban. A kitűzött cél elérése érdekében a szerző: 1) elhelyezi a kérdőíves kultúrakutatásokat a szervezeti kultúra kutatási terében; 2) a szervezeti kultúra kérdőív-típusait definiálja az általuk vizsgált kultúraszint (magatartás, érték) és az elemzés fókuszában álló összefüggés (vagy annak hiánya) függvényében (kultúra – teljesítmény, kulturális illeszkedés); 3) meghatározza a kulturális kulcsdimenziókat.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Business organisation |
ID Code: | 2500 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 10 Nov 2016 14:53 |
Last Modified: | 21 Dec 2018 15:18 |
Repository Staff Only: item control page