Corvinus
Corvinus

A fenntartható fejlődés vállalati integrációja és kommunikációja - a hazai nagyvállalati gyakorlat vizsgálata

Ransburg, Beatrix and Vágási, Mária (2011) A fenntartható fejlődés vállalati integrációja és kommunikációja - a hazai nagyvállalati gyakorlat vizsgálata. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (10). pp. 2-13. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.10.01

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
422kB

Abstract

A tanulmány a fenntartható fejlődés követelményeinek vállalati integrációja és kommunikációja terén a hazai nagyvállalati körben végzett empirikus kutatás és a webkommunikáció tartalomelemzése révén nyert főbb eredményeket mutatja be. Elméleti háttérként felvázolja a fenntartható fejlődés hierarchikus értelmezési szintjeit, szervezeti integrációjának a vállalati társadalmi felelősséggel (CSR) lényegében azonos koncepcióját, valamint kommunikációjának szerepét. Az integráció és a kommunikáció megvalósulása tekintetében hat fő jellemzőt emel ki, amelyek viszonyítási alapja a vállalati tevékenység profilja, a vállalat nemzetközi piacokhoz való viszonya és a vállalati imázs.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:fenntartható fejlődés, nagyvállalatok, corporate social responsibility (CSR), kommunikáció
Subjects:Economic development
Media and communication
DOI:10.14267/VEZTUD.2011.10.01
ID Code:2648
Deposited By: Z. S.
Deposited On:13 Feb 2017 11:39
Last Modified:25 Feb 2021 13:39

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics