Máté, Zoltán (2011) A magyarországi kis- és középvállalkozások marketingszervezetének felépítése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (12). pp. 59-67. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.12.06
| 
 | PDF
 - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader 399kB | 
Abstract
A tanulmány egy széles körű kutatás részeredményeit közli. A teljes kutatás célja a kis- és középvállalkozások marketingtevékenységének, valamint a marketingszervezet létének és funkciójának felmérése. A szerző vizsgálja – azon középvállalkozásoknál, amelyek önálló piaccal rendelkeznek – a marketingszervezet kialakulását, működését, szervezeti méretét, jelentőségét, a marketingszervezet kialakulását, kialakításának elveit, az összvállalati szervezeten belüli helyét. A helyzetértékelést követően általános következtetések levonására, valamint gyakorlati tapasztalatokra épülő tanácsok megfogalmazására is sor kerül.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | kis- és középvállalkozások, marketing, marketingszervezet | 
| Subjects: | Marketing Business organisation | 
| DOI: | 10.14267/VEZTUD.2011.12.06 | 
| ID Code: | 2666 | 
| Deposited By: | Z. S. | 
| Deposited On: | 13 Feb 2017 11:37 | 
| Last Modified: | 28 Apr 2021 09:36 | 
Repository Staff Only: item control page



 Download Statistics
 Download Statistics Download Statistics
 Download Statistics