Corvinus
Corvinus

A magyarországi kis- és középvállalkozások marketingszervezetének felépítése

Máté, Zoltán (2011) A magyarországi kis- és középvállalkozások marketingszervezetének felépítése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (12). pp. 59-67. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.12.06

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
399kB

Abstract

A tanulmány egy széles körű kutatás részeredményeit közli. A teljes kutatás célja a kis- és középvállalkozások marketingtevékenységének, valamint a marketingszervezet létének és funkciójának felmérése. A szerző vizsgálja – azon középvállalkozásoknál, amelyek önálló piaccal rendelkeznek – a marketingszervezet kialakulását, működését, szervezeti méretét, jelentőségét, a marketingszervezet kialakulását, kialakításának elveit, az összvállalati szervezeten belüli helyét. A helyzetértékelést követően általános következtetések levonására, valamint gyakorlati tapasztalatokra épülő tanácsok megfogalmazására is sor kerül.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:kis- és középvállalkozások, marketing, marketingszervezet
Subjects:Marketing
Business organisation
DOI:10.14267/VEZTUD.2011.12.06
ID Code:2666
Deposited By: Z. S.
Deposited On:13 Feb 2017 11:37
Last Modified:28 Apr 2021 09:36

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics