Corvinus
Corvinus

Adománygyűjtés, impulzusadományozás a közösségi médiában

Hubert, Jozsef (2017) Adománygyűjtés, impulzusadományozás a közösségi médiában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 67-78. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.06

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
527kB

Abstract

Az interneten, különösen az olyan web 2.0 alkalmazásokon, mint amilyenek az egyes közösségimédia-oldalak is, a jótékonysági szervezetek egy sor olyan eszközhöz férnek hozzá, melyek alkalmazása révén korábban nem tapasztalt lehetőségek tárháza nyílik meg számukra az emberek megszólítására és adománygyűjtő kampányok lefolytatására. Ennek a lehetőségnek a kiaknázása ugyanakkor speciális szakértelmet és felkészültséget követel meg a szervezetek részéről. Ezt támasztja alá a szakirodalmi áttekintés, melynek alapján leszögezhető: a közösségimédia-felületeken egészen eltérő motivációból és másként adnak az emberek, mint más, „offline”/hagyományos csatornákon.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:adománygyűjtés, impulzusadományozás, közösségi média
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing
Subjects:Media and communication
DOI:10.14267/VEZTUD.2017.02.06
ID Code:2714
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:16 Mar 2017 09:27
Last Modified:22 Nov 2021 08:30

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics