Baksa, Máté and Drótos, György (2018) Vállalati közösségi média – A személyközi hálózatok motorja. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (4). pp. 2-11. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.04.01
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
421kB |
Abstract
Napjainkban a szervezetek és személyek hálózatos összekapcsolódása a nemzetközi vezetéstudományi szakirodalom egyik legmeghatározóbb témája. A vállalati közösségi média – mint a hálózatosodást támogató technológia – meglehetősen gyorsan vált népszerűvé, noha pontos tartalma még formálódik, és szervezeti hatásairól is keveset tudunk. A szerzők ismertetik a vállalati közösségi média fontosabb meghatározásait, majd áttekintik az elmúlt évek témával foglalkozó nemzetközi szakirodalmát. Tanulmányukban a vállalati közösségi médiát a személyközi hálózatok motorjaként értelmezik, amelynek működését összevetik az offline tér hálózataival. A szerzők saját kvalitatív kutatásuk alapján ismertetik egy hazai tudásintenzív iparágban működő szervezet vállalati közösségimédia-használatának legfontosabb szervezeti funkcióit.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | vállalati közösségi média, személyközi hálózatok, tudásmegosztás |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Management > Department of Management Control |
Subjects: | Knowledge economy, innovation Media and communication Management, business policy, business strategy |
Projects: | ÚNKP-2016-2 |
DOI: | https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.04.01 |
ID Code: | 3382 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 18 Apr 2018 10:21 |
Last Modified: | 15 Nov 2021 10:10 |
Repository Staff Only: item control page