Corvinus
Corvinus

Vállalati közösségi média – A személyközi hálózatok motorja

Baksa, Máté and Drótos, György (2018) Vállalati közösségi média – A személyközi hálózatok motorja. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (4). pp. 2-11. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.04.01

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
421kB

Abstract

Napjainkban a szervezetek és személyek hálózatos összekapcsolódása a nemzetközi vezetéstudományi szakirodalom egyik legmeghatározóbb témája. A vállalati közösségi média – mint a hálózatosodást támogató technológia – meglehetősen gyorsan vált népszerűvé, noha pontos tartalma még formálódik, és szervezeti hatásairól is keveset tudunk. A szerzők ismertetik a vállalati közösségi média fontosabb meghatározásait, majd áttekintik az elmúlt évek témával foglalkozó nemzetközi szakirodalmát. Tanulmányukban a vállalati közösségi médiát a személyközi hálózatok motorjaként értelmezik, amelynek működését összevetik az offline tér hálózataival. A szerzők saját kvalitatív kutatásuk alapján ismertetik egy hazai tudásintenzív iparágban működő szervezet vállalati közösségimédia-használatának legfontosabb szervezeti funkcióit.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:vállalati közösségi média, személyközi hálózatok, tudásmegosztás
Subjects:Knowledge economy, innovation
Media and communication
Management, business policy, business strategy
Projects:ÚNKP-2016-2
DOI:https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.04.01
ID Code:3382
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:18 Apr 2018 10:21
Last Modified:21 Dec 2018 15:18

Repository Staff Only: item control page