Corvinus
Corvinus

Ki ítéli meg a felsőoktatási szolgáltatások teljesítményét és hogyan? - A hallgatói elégedettség mérési modelljei, empirikus kutatási eredmények az aktív és a végzett hallgatók körében

Hetesi, Erzsébet and Kürtösi, Zsófia (2008) Ki ítéli meg a felsőoktatási szolgáltatások teljesítményét és hogyan? - A hallgatói elégedettség mérési modelljei, empirikus kutatási eredmények az aktív és a végzett hallgatók körében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (6). pp. 2-17.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
321kB

Abstract

A szerzők dolgozatukban az egyik legnagyobb hazai egyetemen végzett elégedettségi kutatások eredményeit elemzik, és választ keresnek arra, hogy az aktív, illetve a végzett hallgatók az oktatás mely dimenzióit tartják fontosnak, és hol látnak hiányosságokat a szolgáltatásban. Kísérletet tesznek arra is, hogy a két különböző hallgatói kör elégedettségi modelljét felállítsák, és jelezzék a modellalkotások korlátait. A tanulmány ismerteti a felsőoktatás elégedettségi mérésére alkalmazott modelleket, az empirikus kutatások eredményeit, és felhívja a figyelmet arra, hogy az elégedettségi modellek nem standardizálhatók, és hogy a két különböző hallgatói körben az elégedettség dimenziói más megközelítést igényelnek.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:felsőoktatási piac, hallgatói státus, elégedettségi modellek, elégedettségi dimenziók
Subjects:Education
ID Code:4037
Deposited By: Z. S.
Deposited On:22 Mar 2019 15:04
Last Modified:22 Mar 2019 15:04

Repository Staff Only: item control page