Corvinus
Corvinus

DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről

Csordás, Tamás and Varga, Ákos, eds. (2019) DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-798-8

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB

Abstract

Jelen tanulmánykötetben a DMMD Kutatóközpont kollégáinak és velük együtt dolgozó társszerzőiknek szemelvényei olvashatók számos tématerületről, amelyek az elmúlt évek során élénk szakmai vitákat váltottak ki, legyen szó az influencer marketingről, az e-commerce-ről, a CSR-ról, vagy éppen a reklámok befolyásolási stratégiáiról. E területek, ahogy a többi fejezetben olvasható témák is, folyamatosan újabb és újabb szakmai kihívások elé állítják a kutatókat, sokszor épp a digitalizáció felgyorsult üteméből fakadó állandó környezetváltozás miatt. Ugyanígy érdemes kiemelni a közönség (legyen szó egyetemi hallgatókról, vagy akár laikus felhasználókról) egyre növekvő igényét: e változásokból fakadó jelenségek, az új technológiai környezet által teremtett mindennapi valós szituációk sokszor magyarázatra szorulnak. Tartalomjegyzék: - Gáti, Mirkó – Simay, Attila Endre: How consumers can understand the role and relevance of social mobile e-commerce - Marchis Andrea – Markos-Kujbus Éva: „Minden jó influencer…” – Avagy hogyan lehet hiteles egy Instagram-mikroinfluencer az ügynökségek és az influencerek szerint? - Nagy Bianka – Markos-Kujbus Éva: Áldás és/vagy átok? – Az online fogyasztói vélemények szerepének vizsgálata a kis szálláshelyek esetében - Balla Dorottya – Varga Ákos: A közösségimédia-marketing vizsgálata táplálékkiegészítő márkák példáján keresztül - Horváth Dóra: A metaforák szerepe a szervezeti önértelmezésben: metaforák és menedzsment - Komár Zita: Meggyőző és manipulatív befolyásolási stratégiák a reklámretorika szemszögéből: szalmabáb, hamis dilemma, személyeskedés és egyéb reto-logikai érvelési hibák tettenér(t)ése - Tomka Márton – Csordás Tamás: Magyar pénzügyi hirdetések retorikai elemzése - Merkl Márta: A food design mint társadalmi és gazdasági katalizátor - Szalma Lilla Bettina – Varga Ákos: Egy új biotermékkel kapcsolatos fogyasztói magatartás vizsgálata - Ásványi Katalin – Áncsán Dóra: CSR-kampányok a nemzetközi piacon - Chaker, Hager: Corporate Social Responsibility and its importance from the general to the hospitality sectors: A Literature Review

Item Type:Book
Subjects:Marketing
Media and communication
ID Code:4297
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:14 Nov 2019 08:39
Last Modified:14 Nov 2019 08:39

Repository Staff Only: item control page