Corvinus
Corvinus

A kapcsolati marketing és a kommunikáció szerepe a közüzemi szolgáltatóknál a piaci liberalizáció folyamatában

Hetesi, Erzsébet and Révész, Balázs (2004) A kapcsolati marketing és a kommunikáció szerepe a közüzemi szolgáltatóknál a piaci liberalizáció folyamatában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (6). pp. 30-37.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB

Abstract

A szerzők tanulmánya a közüzemi szolgáltatások marketingtevékenységének sajátosságait elemezi, egy a liberalizáció alatt álló piacon, különös tekintettel a kapcsolati marketingre és a kommunikációra.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:dereguláció, empirikus elemzés, közszolgálati menedzsment, közszolgáltatások, közüzem, liberalizálás, marketing, marketingkommunikáció, piacpolitika, ügyfélkapcsolati menedzsment
Subjects:Marketing
Media and communication
Service management
ID Code:4526
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:22 Jan 2020 14:01
Last Modified:22 Jan 2020 14:01

Repository Staff Only: item control page