Corvinus
Corvinus

Westel : A magyar mobilkommunikációs piac 1990-1999

Bauer, András (2003) Westel : A magyar mobilkommunikációs piac 1990-1999. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (4). pp. 8-27.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
14MB

Abstract

A szerző tanulmányában bemutatja a magyar mobilkommunikációs piac létrejöttét, a kialakulás egyes fázisaiban elemzi a szereplők magatartását. A Westel Mobil Rt. szemszögéből vizsgálja azokat a folyamatokat, amelyek a cég piacvezető szerepéhez vezettek.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:esettanulmány, Magyarország, marketingstratégia, mobil technológia, piaci elemzés, távközlés, vállalatok
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing
Subjects:Information economy
Transport and communications
Marketing
ID Code:4612
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:30 Jan 2020 09:52
Last Modified:30 Jan 2020 09:52

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics