Bokor, Attila (2003) A szervezeti kultúra hatása a termékfejlesztés folyamatára. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (10). pp. 37-56.
| 
 | PDF
 - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader 15MB | 
Abstract
A következőkben bemutatott kutatás azt vizsgálja, hogy a termékfejlesztési folyamat során mi a szerepe a kulturális tényezőknek. A kutatás relevanciáját az adja, hogy a termékfejlesztési folyamat, bár nagy befolyással bír a vállalatok versenyképességére, egyúttal azonban magas kockázatokkal jár, és a hagyományos vezetési és kontrolleszközökkel nehezen irányítható. A folyamat tudásintenzív jellege miatt a kulturális jellegű integráció szerepe megnő.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | esettanulmány, innováció, módszertan, szervezeti kultúra, termékfejlesztés, versenyképesség | 
| Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Management > Department of Organizational Behaviour | 
| Subjects: | Knowledge economy, innovation Business organisation | 
| ID Code: | 4674 | 
| Deposited By: | Beáta Vasvár | 
| Deposited On: | 05 Feb 2020 12:44 | 
| Last Modified: | 05 Feb 2020 12:44 | 
Repository Staff Only: item control page



 Download Statistics
 Download Statistics Download Statistics
 Download Statistics