Markó, Róbert (2002) www.politikaimarketing.net. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 33 (2). pp. 47-52.
| 
 | PDF
 - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader 4MB | 
Abstract
Szerző cikkében a politikai marketing sajátosságait elemzi az 1996-os amerikai elnökválasztás tapasztalatait felhasználva. Ez volt az első olyan választás, ahol az internetnek jelentős hatása volt. Azokat a jellemzőket emeli ki, amelyek megmutatják, hogy az internet felhasználása milyen előnyökkel és milyen hátrányokkal jár a választási küzdelemben. Pro és kontra érvekkel támasztja alá azt a nyilvánvaló tényt, hogy az internet a politikai életben is egyre nagyobb szerepet kap.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | esettanulmány, információgazdaság, információs társadalom, internet, politikai marketing, politikatudomány | 
| Subjects: | Information economy Marketing Political science | 
| ID Code: | 4716 | 
| Deposited By: | Beáta Vasvár | 
| Deposited On: | 10 Feb 2020 12:51 | 
| Last Modified: | 10 Feb 2020 12:51 | 
Repository Staff Only: item control page



 Download Statistics
 Download Statistics Download Statistics
 Download Statistics