Corvinus
Corvinus

Megújuló vállalati kultúrák - átalakuló vállalati kommunikáció

Borgulya Istvánné Vető, Ágnes (2001) Megújuló vállalati kultúrák - átalakuló vállalati kommunikáció. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 32 (7-8). pp. 33-40.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB

Abstract

Ma Magyarországon a vállalatok egy részében átalakul a vállalati kultúra, az újonnan alapítottakban pedig most tisztulnak le az értékek, a normák, a viselkedési szabályok. Velük együtt formálódik a kommunikáció is. Az átalakulásban katalizátor szerepet játszó nemzetközi vállalatok ugyanakkor más-más kultúrák hatását terjesztik hazánkban. A tanulmány összefoglalja azokat a jelenségeket, amelyek a vállalati kultúra és kommunikáció változásait tükrözik.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:kommunikáció, kultúraközi menedzsment, szervezeti kultúra, vezetési módszerek, üzleti kommunikáció
Subjects:Business organisation
Management, business policy, business strategy
ID Code:4855
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:21 Feb 2020 12:11
Last Modified:21 Feb 2020 12:11

Repository Staff Only: item control page