Corvinus
Corvinus

Nokia gondolkodásmód Pécsett

Timo, Nakari and Héder, Sándor (1998) Nokia gondolkodásmód Pécsett. Vezetéstudomány, 29 (5). pp. 20-25.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB

Abstract

A Nokia a világ egyik legnagyobb hírközlési vállalata. Egy finn kisvárosból indult el arra a világhódító útra, amelynek állomásait napjainkban is tovább növeli. Mi e páratlan siker titka? Ha ezt az alábbi írás nem is fejti meg pontosan, abban bizonyosak lehetünk, hogy a cégre jellemző Nokia Way-gondolkodásmód jelentős szerepe játszik a sikerben. A cikkben arról olvashatunk, hogy miért és hogyan segíti az egységes szemlélet a versenyben.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:esettanulmány, hírközlés, vállalati filozófia
Subjects:Transport and communications
Management, business policy, business strategy
ID Code:5221
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:31 Mar 2020 10:15
Last Modified:31 Mar 2020 10:15

Repository Staff Only: item control page