Corvinus
Corvinus

Sikertényezők a Westel 900-nál

Bodnár, Hajnalka (1997) Sikertényezők a Westel 900-nál. Vezetéstudomány, 28 (7-8). pp. 69-83.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
10MB

Abstract

A szerző a mobil (GSM) "telefónia" piacát vizsgálja a bevezetés időszakában, és bemutatja Magyarország egyik sikeres cégének, a Westel 900 GSM Mobil Távközlési Rt-nek első két évében alkalmazott stratégiáját. A cikk megírásának célja azon főbb stratégiai szempontok megjelenítése, melyek lehetővé tették, hogy a Westel 900 a gyorsan változó környezeti kihívásokra megfelelően reagáljon.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:gazdasági környezet, piaci elemzés, stratégiai tervezés, távközlés
Subjects:Transport and communications
Management, business policy, business strategy
ID Code:5361
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:08 Apr 2020 08:43
Last Modified:08 Apr 2020 08:43

Repository Staff Only: item control page