Corvinus
Corvinus

Stratégiai üzleti egységek a telekommunikációban

Bőgel, György and Salamonné Huszty, Anna (1995) Stratégiai üzleti egységek a telekommunikációban. Vezetéstudomány, 26 (7). pp. 5-12.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB

Abstract

A tanulmány a telekommunikációs stratégiai üzletágak azonosításával, a telekommunikációs portfólió összeállításának kérdéseivel foglalkozik. Rövid módszertani bevezető után áttekintést ad a telekommunikációs piac általános helyzetéről, elemzi a szolgáltatási, az ügyfelek szerinti és a földrajzi portfóliók fejlődését, végezetül pedig felhívja a figyelmet az üzletági és a vállalati szintű stratégiák megvalósításához szükséges alapvető képességek fontosságára.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:stratégiai vezetés, távközlés, vezetéselmélet
Subjects:Transport and communications
Management, business policy, business strategy
ID Code:5576
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:21 Apr 2020 11:38
Last Modified:21 Apr 2020 11:38

Repository Staff Only: item control page