Corvinus
Corvinus

A honlapok értékelésének szempontrendszere

Harsányi, Dávid and Máté, Zoltán and Zarándné Vámosi, Kornélia (2021) A honlapok értékelésének szempontrendszere. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52 (1). pp. 27-41. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.1.03

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
592kB

Official URL: https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.1.03


Abstract

A honlapok jelentik általában a vállalkozások online jelenlétének alapját. A szerzők célja olyan átfogó értékelési rendszer létrehozása volt, amely képzettség nélkül is alkalmazható, ezzel segítve a vállalkozások saját weboldalainak fejlesztését. Az online elérhető tesztelő oldalak, illetve versenyek csupán korlátozottan alkalmazhatók a kisebb vállalkozások esetében. Ezért a szekunder források áttanulmányozása után 12 szakértői interjú lefolytatására került sor vezető beosztású szakemberekkel, amelyek alapján azonosításra kerültek a weboldalak értékelésének témakörei és tényezői, ezzel lehetővé téve egy 100 pontos rendszer kialakítását. Ez a megoldás olyan újszerű lehetőség a digitálisan kevésbé érett, korlátozott anyagi és szakmai háttérrel rendelkező vállalkozások számára, amely objektív visszajelzést ad a weboldalukról, emellett rávilágít a hiányosságokra, a szükséges fejlesztési irányokra. A rendszer ezzel edukálhatja a KKV-kat, illetve alkalmas a versenytársakkal való összehasonlításra is.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:kis- és középvállalkozások (KKV), online marketing, weboldalak, honlapok értékelése
Subjects:Marketing
Media and communication
Projects:NKFIH-1259-8/2019
DOI:https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.1.03
ID Code:6230
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:13 Jan 2021 16:07
Last Modified:13 Jan 2021 16:07

Repository Staff Only: item control page