Chandler, Nick and Heidrich, Balázs (2014) Hajsza közben : egy magyar felsőoktatási intézmény piacorientációjának kultúraalapú elemzési kísérlete. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (6). pp. 27-36. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2014.06.03
| 
 | PDF
 - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader 364kB | 
Abstract
A tanulmány célja egy felsőoktatási intézmény példáján keresztül azonosítani és megvizsgálni a szubkultúrákat, illetve azok hatását a piacorientált működésre. A szerzők a szubkultúrák azonosítását követően bemutatják a szubkultúrák természetét, különös tekintettel a homogenitással és heterogenitással való viszonyukra. Tanulmányuk a piacorientációt a tisztán stratégiai szempont helyett a piacorientációt a szervezeti kultúra kontextusában vizsgálja (pl. az összes alkalmazott szintjén). A kérdés azonban, amire ez a tanulmány is keresi a választ, továbbra is fennáll: a felsőoktatási intézmény lassan változó szervezeti kultúrája és szubkultúrái mennyire támogatják az olyannyira szükséges piacorientáltságot?
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | felsőoktatás, szubkultúrák, kultúratípusok, piacorientáció | 
| Subjects: | Culture, sport Education | 
| DOI: | https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2014.06.03 | 
| ID Code: | 6612 | 
| Deposited By: | Alexa Horváth | 
| Deposited On: | 24 Jun 2021 12:41 | 
| Last Modified: | 02 Nov 2021 13:35 | 
Repository Staff Only: item control page



 Download Statistics
 Download Statistics Download Statistics
 Download Statistics