Corvinus
Corvinus

Hajsza közben : egy magyar felsőoktatási intézmény piacorientációjának kultúraalapú elemzési kísérlete

Chandler, Nick and Heidrich, Balázs (2014) Hajsza közben : egy magyar felsőoktatási intézmény piacorientációjának kultúraalapú elemzési kísérlete. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (6). pp. 27-36.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
364kB

Abstract

A tanulmány célja egy felsőoktatási intézmény példáján keresztül azonosítani és megvizsgálni a szubkultúrákat, illetve azok hatását a piacorientált működésre. A szerzők a szubkultúrák azonosítását követően bemutatják a szubkultúrák természetét, különös tekintettel a homogenitással és heterogenitással való viszonyukra. Tanulmányuk a piacorientációt a tisztán stratégiai szempont helyett a piacorientációt a szervezeti kultúra kontextusában vizsgálja (pl. az összes alkalmazott szintjén). A kérdés azonban, amire ez a tanulmány is keresi a választ, továbbra is fennáll: a felsőoktatási intézmény lassan változó szervezeti kultúrája és szubkultúrái mennyire támogatják az olyannyira szükséges piacorientáltságot?

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:felsőoktatás, szubkultúrák, kultúratípusok, piacorientáció
Subjects:Culture, sport
Education
ID Code:6612
Deposited By: Alexa Horváth
Deposited On:24 Jun 2021 12:41
Last Modified:24 Jun 2021 12:41

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics