Kucsera, Melitta and Neulinger, Ágnes
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6493-2761
(2021)
Megvenni vagy megélni? - Magyar Z generációs fiatalok luxus észlelése.
Marketing & Menedzsment, 55
(4).
pp. 61-70.
DOI https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.04.06
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
376kB |
Official URL: https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.04.06
Abstract
Jelen tanulmány a Z generáció luxus észlelését térképezi fel kitérve a közösségi média szerepére a luxusról kialakult kép vonatkozásában. Kutatási kérdésünk az volt, hogy a Z generáció által is követett magyar véleményvezérek milyen módon mutatták be a luxust az Instagramon a pandémia előtt és alatt, valamint a Z generáció hogyan észleli és interpretálja a luxust, továbbá termék- vagy élményközpontúság jellemezi percepciójukat.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | luxusmarketing, élménygazdaság, észlelés, Z generáció, közösségi média |
| Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media |
| Subjects: | Marketing Media and communication |
| DOI: | https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.04.06 |
| ID Code: | 7615 |
| Deposited By: | A H |
| Deposited On: | 16 Sep 2022 07:01 |
| Last Modified: | 16 Sep 2022 07:01 |
Repository Staff Only: item control page


Download Statistics
Download Statistics