Corvinus
Corvinus

Hogyan utazik a Z generáció? Utazással kapcsolatos szokások és döntési folyamatok vizsgálata

Kökény, László and Jászberényi, Melinda ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036 (2022) Hogyan utazik a Z generáció? Utazással kapcsolatos szokások és döntési folyamatok vizsgálata. In: Együttműködés, partnerség, hálózatok a turizmusban. Turizmus Akadémia (11). Kodolányi János Egyetem, Csillagászati és Földtudományi Kutatóközpont Földrajztudományi Intézet, Magyar Földrajzi Társaság, Székesfehérvár, Budapest, pp. 187-196. . ISBN 9786155075674

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
259kB

Abstract

A Z generációra jellemző a növekvő vásárlóerő, hiszen nagy részük dolgozik is a tanulmányai mellett és a megszerzett jövedelmet előszeretettel költik utazásra. Életükben a technológiának, különösen az internetnek kiemelkedő szerepe van. Digitális bennszülötteknek is nevezhetjük őket, hiszen folyton jelen vannak az online térben. Megszólításukhoz elengedhetetlen a valós idejű, világos, lényegre törő és egyénre szabott információ. Szívesen osztják meg barátaikkal, ha elégedettek egy termékkel, esetükben főként az online szájreklám meghatározó. Az online szájreklám, mint jelenség ma már teljesen megszokott, köszönhetően az internet és az online szájreklámot lehetővé tevő platformok térhódításának. Azonban a hatalmas méretű információ és a mindenki számára véleménynyilvánítási lehetőséget adó platformok következtében felvetődik a hitelesség, a megbízhatóság és az ellenőrizhetőség kérdése. A Z generáció tagjai azonban nem hisznek el mindent, utánajárnak az információknak, több szempontot is megvizsgálnak és összehasonlítanak.

Item Type:Book Section
Series Name:Turizmus Akadémia
Divisions:Institute of Sustainable Development
Subjects:Decision making
Commerce and tourism
ID Code:7628
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:21 Sep 2022 12:51
Last Modified:21 Sep 2022 12:51

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics