Corvinus
Corvinus

Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing" and Year is 2000

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Number of items: 6.

Bauer, András (2000) Bevezető. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). p. 2.

Bauer, András, Agárdi, Irma, Mitev, Ariel Zoltán and Kenesei, Zsófia (2000) Az értékesítési rendszer iparági elemzésének lehetőségei változó környezeti hatások között. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 3-7.

Berács, József and Malota, Erzsébet (2000) Fogyasztói etnocentrizmus: Etnocentrizmus és országeredet-imázs kapcsolata a termékválasztásban. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 25-38.

Kenesei, Zsófia, Bauer, András, Berács, József and Kolos, Krisztina (2000) A piaci pozíció tényezőinek hatása a magyar vállalatok marketingtevékenységére. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 8-16.

Keszey, Tamara (2000) Milyen tényezők hatnak a szervezetek információ-felhasználására? Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 39-44.

Kolos, Krisztina and Berács, József (2000) A fogyasztói döntések kockázata a benzinkútválasztás során. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (9). pp. 26-32.

This list was generated on Mon Dec 23 01:51:59 2024 UTC.