Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing" and Year is 2008
Number of items: 3. DDemeter, Krisztina and Kolos, Krisztina (2008) A marketing, a termelés és a logisztika hozzájárulása a vállalati eredményességhez (The Contribution of Marketing, Production and Logistics to Business Performance). Szigma, 39 (3-4). pp. 199-218. KKenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina (2008) A hatékony panaszkezelés lehetőségei: kompenzáció és bocsánatkérés (Efficient possibilities of the customer complaints: compensation and apology). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (5). pp. 27-39. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.05.03 Keszey, Tamara (2008) A piackutatás szerepe a marketing-tudásmenedzsmentben. Egy empirikus kutatás tanulságai. In: 60 éves a Közgazdaságtudományi Egyetem: A Jubileumi Tudományos Konferencia alkalmából készült tanulmányok. Aula, Budapest, pp. 251-267. . ISBN 978 963 9698 65 9 |