Corvinus
Corvinus

Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Media, Marketingcommunications and Telecommunications" and Year is 2016

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: B | C | M | V
Number of items: 5.

B

Bernschütz, Mária, Dörnyei, Krisztina and Nováky, Erzsébet (2016) A Z-generáció a jövőről – empirikus vizsgálat eredményei. In: Magyarország 2025-ben és kitekintés 2050-re Tanulmánykötet Nováky Erzsébet 70. születésnapjára. Arisztotelész Kiadó, pp. 63-89. . ISBN 978-615-5394-03-4

C

Cosovan, Attila and Horváth, Dóra (2016) Emóció – Ráció: Tervezés – Vezetés: Designkommunikáció. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (3). pp. 36-45. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.03.04

Cosovan, Attila and Horváth, Dóra (2016) Tervező művész(ek) a közgazdászképzésben. In: EMOK XXII. Országos Konferencia – Hitelesség és értékorientáció a marketingben, 2016 augusztus 29-31., Debrecen.

M

Markos-Kujbus, Éva (2016) Az on-line szájreklám (electronic word-of-mouth) jellemzői a marketingkommunikáció szempontjából. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (6). pp. 52-63. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.06.05

V

Varga, Ákos (2016) Neuromarketing, a marketingkutatás új iránya. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (9). pp. 55-63. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.09.05

This list was generated on Mon May 20 01:50:26 2024 UTC.