Corvinus
Corvinus

Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Media, Marketingcommunications and Telecommunications" and Year is 2019

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: G | M | N | S | V | Á
Number of items: 6.

G

Gáti, Mirkó and Simay, Attila Endre (2019) How consumers can understand the role and relevance of social mobile e-commerce. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 9-17. . ISBN 978-963-503-798-8

M

Marchis, Andrea and Markos-Kujbus, Éva (2019) Minden jó influencer…” – Avagy hogyan lehet hiteles egy Instagram-mikroinfluencer az ügynökségek és az influencerek szerint? In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 19-33. . ISBN 978-963-503-798-8

N

Nagy, Bianka and Markos-Kujbus, Éva (2019) Áldás és/vagy átok? – Az online fogyasztói vélemények szerepének vizsgálata a kis szálláshelyek esetében. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 35-50. . ISBN 978-963-503-798-8

S

Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2019) Publicity in mobile and social media. Society and Economy, 41 (2). pp. 193-210. DOI https://doi.org/10.1556/204.2019.004

V

Varga, Ákos (2019) Public Relations. Kommunikáció vállalaton belül és kívül. Budapesti Corvinus Egyetem.

Á

Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879, Gyulavári, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1358-786X and Jászberényi, Melinda ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036 (2019) Az okostelefon szerepének és hatásának megítélése a családi utazások kontextusában. In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája. Pannon Egyetem, Veszprém, pp. 242-252. . ISBN 9786150058603

This list was generated on Wed Jan 22 01:50:50 2025 UTC.