Corvinus
Corvinus

Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing Research and Consumer Behaviour" and Year is 2011

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Number of items: 10.

Article

Hofmeister Tóth, Ágnes, Kelemen, Kata and Piskóti, Marianna (2011) Environmentally conscious consumption patterns in Hungarian households. Society and Economy, 33 (1). pp. 51-68. DOI 10.1556/SocEc.33.2011.1.6

Hofmeister-Tóth, Ágnes and Neulinger, Ágnes (2011) Generational differences in consumption patterns in Hungary. International Journal Economics and Business Research, 3 (1). pp. 118-130. DOI 10.1504/IJEBR.2011.037437

Mandják, Tibor and Szántó, Zoltán (2011) Az üzleti kapcsolatok menedzsmentjének gondolati modellje. És ez miért lehet fontos a vállalati vezetők számára? (The conceptual model of management of business relations – and why it may be important for the corporate executives?). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (1). pp. 5-16. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.01.01

Simon, Judit, Mandják, Tibor and Szalkai, Zsuzsanna (2011) Különböző beszerzői magatartásminták a magyarországi kórházak körében (Behaviour of the Hungarian hospital in their relationship with drug suppliers.). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (2). pp. 21-32. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.02.02

Book Section

Gáti, Mirkó (2011) Reklámköltségek allokációs kérdései válságszituációban. In: Felelős marketing: MOK 2011. A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciája. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, p. 7. . ISBN 978 963 642 391 9

Hofmeister Tóth, Ágnes, Kelemen, Kata and Piskóti, Marianna (2011) A fenntartható fogyasztás jellemzői és trendjei Magyarországon és a régióban. In: Fenntartható fogyasztás? A fenntartható fogyasztás gazdasági kérdései. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 53-76. . ISBN 9789635034659

Kelemen, Zita and Malota, Erzsébet (2011) An empirical study of international private label branding in the food sector in Hungary. In: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies - Conference Proceedings. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, pp. 135-141. . ISBN 9789736406812

Conference or Workshop Item

Neulinger, Ágnes (2011) Családon belüli kommunikáció és a referenciacsoport hatása egyszülős és teljes családokban. In: Marketing Oktatók Klub Konferencia, 2011. augusztus 29-30., Pécs, Magyarország.

Neulinger, Ágnes (2011) The impact of family forms on interpersonal influence between single parent and full families. In: Academy of Marketing Conference, 2011, 5-7 July, 2011, Liverpool, United Kingdom.

Book

Csutora, Mária and Hofmeister Tóth, Ágnes, eds. (2011) Fenntartható fogyasztás? Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 9789635034659

This list was generated on Fri Nov 22 01:51:38 2024 UTC.