Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Tourism" and Year is 2018
Number of items: 4. ArticleMunkácsi, Noémi and Simon, Judit (2018) What are the potential end customers of the heat market like? The customer segmentation challenge on the heat market. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (5). pp. 13-27. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.05.02 Book SectionMarton, Zsuzsanna, Keller, Krisztina ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4408-7940 and Birkner, Zoltán ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2871-8829 (2018) A turizmusbiztonság hatása a desztináció imázsra. In: A hatékony marketing : EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárno, pp. 312-327. . ISBN 9788081222368 Zsarnóczky, Martin Balázs ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2905-2168 (2018) Az élelmiszerbiztonság és a turizmus összefüggései az Európai Unióban. In: A hatékony marketing. Selye János Egyetem, Komárno, pp. 744-754. . ISBN 9788081222368 Teaching ResourcePinke-Sziva, Ivett (2018) Desztinációk menedzsmentjének alapjai – Fókuszban a pozícionálás és a kínálatfejlesztés. Budapesti Corvinus Egyetem. ISBN 978-963-503-732-2 |