Number of items: 14.
Article
Bagó, Péter
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6929-8437
(2023)
A mesterséges intelligencia lehetőségei a pénzügyekben.
Gazdaság és pénzügy, 10
(1).
pp. 21-38.
DOI 10.33926/GP.2023.1.2
Deutsch, Nikolett
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0637-2409 and Berényi, László
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0596-9315
(2023)
Technology and Strategy: Towards Strategic Techno-Management.
Theory Methodology Practice: Club of Economics in Miskolc, 19
(1).
pp. 41-51.
DOI https://doi.org/10.18096/TMP.2023.01.04
Fenyvesi, Éva
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1500-9409, Pintér, Tibor and Pintér, Éva
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0149-8421
(2023)
The Impact of Mandatory Distance Education on Teaching and Learning Macroeconomics and International Economics, at Budapest Business School, during the Covid-19 Epidemic.
Acta Polytechnica Hungarica, 20
(3).
pp. 45-64.
DOI 10.12700/APH.20.3.2023.3.4
Fiáth, Attila, Kristóf, Tamás
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2805-4900 and Márton, András
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9986-0753
(2023)
Állami energiavállalatok pénzügyi teljesítménye Magyarországon a koronavírus-járvány előtt és alatt.
Közgazdasági Szemle, 70
(10).
pp. 1057-1076.
DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2023.10.1057
Fülöp, Zoltán
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0772-7803
(2023)
Evolvement of Global Value Chain Positions in the Central - Eastern European Countries - a New Dimension in Catching Up?
Central European Business Review, 12
(3).
pp. 47-80.
Kazainé Ónodi, Annamária
(2023)
Felsőoktatási hallgatók tanulási aktivitása.
Educatio, 32
(1).
pp. 147-154.
DOI https://doi.org/10.1556/2063.32.2023.1.10
Kállay, László and Szabó, Krisztofer
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3179-3547
(2023)
A családi gazdasági társaságok azonosítása és fő teljesítménymutatóinak összehasonlító elemzése Magyarországon.
Közgazdasági Szemle, 70
(10).
pp. 1108-1130.
DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2023.10.1108
Kállay, László and Takács, Tibor
(2023)
The Impact of Public Subsidies on Investment and Growth.
Journal of Policy Modeling, 45
(5).
pp. 895-909.
DOI https://doi.org/10.1016/j.jpolmod.2023.09.003
Matyusz, Zsolt
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2424-9698 and Pistrui, Bence
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9984-3352
(2023)
How Can Digitalization Mitigate Pandemic-Induced Demand Shocks? A Case Study from the Apparel Industry.
Administrative Sciences, 13
(12).
pp. 1-15.
DOI https://doi.org/10.3390/admsci13120257
Máté, Tünde
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4538-2076 and Kajos, Attila
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3852-3291
(2023)
Social Perception and Attitude Towards International Sporting Events of Local Residents.
Journal of Tourism and Services, 14
(27).
pp. 118-135.
DOI https://doi.org/10.29036/jots.v14i27.547
Pintér, Éva
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0149-8421 and Herczeg, Balázs
ORCID: https://orcid.org/0009-0003-1103-3860
(2023)
A technológia szerepe a pénzügyiszolgáltatás-innovációban a big tech-vállalatok térnyerése tükrében.
Gazdaság és Pénzügy, 10
(1).
pp. 39-56.
DOI 10.33926/GP.2023.1.3
Virág, Attila
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9486-5088 and Tancsa, Gréta
(2023)
Turbulent energy transformations in Central Europe: Nord Stream projects in the context of geopolitics.
Politics in Central Europe, 19
(1).
pp. 113-144.
DOI https://doi.org/10.2478/pce-2023-0006
Book Section
Linde, Moriau, Matolay, Réka, McKenna, Emma, Toarniczky, Andrea, Gáspár, Judit
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1908-1616, Frigyik, Márta
ORCID: https://orcid.org/0009-0008-2397-9713, Van der Schueren, Brecht, McCann, Sinead, McGowan, Caroline and Bates, Catherine
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4060-9983
(2023)
Adopting learning circle approaches to equip academic staff for community engaged research and learning practices.
In:
9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’23).
Editorial Universitat Politècnica de València, Valencia, pp. 255-262.
. ISBN 9788413960852
DOI 10.4995/HEAd23.2023.16360
Book
Mladen, Čudanov and Huszák, Loretta and Sanja, Marinković, eds.
(2023)
2nd International Danube Cup Conference on Entrepreneurship Education (IDC2 E2 2023).
University of Belgrade, Faculty of Organizational Sciences, Belgrade.
. ISBN 978-86-7680-442-9
This list was generated on Sun Jun 29 01:52:38 2025 UTC.