Items where Division is "Faculty of Social Sciences > Institute for Behavioural Sciences and Communication Theory" and Year is 2018
Number of items: 10. BBenczes, István and Benczes, Réka (2018) From financial support package via rescue aid to bailout: Framing the management of the Greek sovereign debt crisis. Society and Economy, 40 (3). pp. 431-445. DOI https://doi.org/10.1556/204.2018.40.3.9 Benczes, Réka and Ságvári, Bence (2018) Life is a Battlefield: Conceptualizations of Life among Hungarian Adults. Society and Economy, 40 (4). pp. 571-586. DOI 10.1556/204.2018.40.4.6 Bokor, Tamás (2018) Wood for the trees: Perception of corruption among Hungarian youth. Society and Economy, 40 (3). pp. 377-387. DOI https:doi.org/10.1556/204.2018.40.3.5
Bokor, Tamás Bokor, Tamás and Székely, Levente and Pelle, Veronika and András, Hanga and Tóth, Tamás and Tóth, Aliz and Myat, Kornél (2018) Kommunikáció az információs társadalmak korában – Egyéni, szervezeti és társadalmi szintű változások azonosítása és leírása. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem. (Unpublished) DDeli, Eszter and Németh, Gabriella (2018) Money does not talk: The image of money talks. Society and Economy, 40 (3). pp. 447-462. DOI https://doi.org/10.1556/204.2018.40.3.10 FForgács, Attila, Bóna, Enikő, Csíkos, Tímea and Metercsik, Helga (2018) Media messages and eating disorders: Taste and price of a message. Society and Economy, 40 (3). pp. 401-415. DOI https://doi.org/10.1556/204.2018.40.3.7 GGálik, Mihály (2018) A média átalakulása. A tömegmédiától a digitális hálózati médiáig. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 58-66. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.07 KKovács, Gábor (2018) Towards a comprehensive inventory of efficiency in business presentations. Society and Economy, 40 (3). pp. 479-492. DOI https://doi.org/10.1556/204.2018.40.3.12 VVeszelszki, Ágnes (2018) Like economy: What is the economic value of likes? Society and Economy, 40 (3). pp. 417-429. DOI https://doi.org/10.1556/204.2018.40.3.8 |