Corvinus
Corvinus

Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media" and Year is 2021

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: K | Á
Number of items: 2.

K

Kucsera, Melitta and Neulinger, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6493-2761 (2021) Megvenni vagy megélni? - Magyar Z generációs fiatalok luxus észlelése. Marketing & Menedzsment, 55 (4). pp. 61-70. DOI https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.04.06

Á

Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879, Zsóka, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6938-5277 and Fehér, Zsuzsanna (2021) Fenntarthatósági kurzusok hatásvizsgálatának értékelése. In: Post-traumatic marketing : virtuality and reality. Corvinus University of Budapest, Budapest, Magyarország, pp. 226-234. . ISBN 9789635038

This list was generated on Thu Dec 18 01:51:59 2025 UTC.