Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 27.

Gyulavári, Tamás, Agárdi, Irma and Bacsek , Péter (2015) A CRM hazai gyakorlatának feltáró elemzése. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015.augusztus 27-28., Budapest.

Agárdi, Irma, Szabolcsné Orosz, Judit and Berezvai, Zombor (2020) A digitalizáció hatása a lojalitásprogramok felépítésére a nemzetközi élelmiszer- és napicikk-kiskereskedelemben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (9). pp. 2-15. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.09.01

Agárdi, Irma (2018) A digitalizáció mint a kiskereskedelmi tevékenységet integráló tényező. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 50-57. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.06

Agárdi, Irma (2018) A digitalizáció, mint a kiskereskedelmi tevékenységét integráló tényező = Integrative Role of Digitalization in the International Retailing. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 588-601. . ISBN 978-80-8122-236-8

Berezvai, Zombor, Agárdi, Irma and Szabolcsné Orosz, Judit (2019) A digitális innovációk hatása az élelmiszer-kiskereskedelmi vállalatok teljesítményére = The impact of digital innovations on grocery retail performance. Statisztikai Szemle, 97 (10). pp. 915-932. DOI https://doi.org/10.20311/stat2019.10.hu0915

Agárdi, Irma and Bauer, András (2007) A kiskereskedelmi stratégiai szövetségek hatása a kiskereskedelmi marketing tevékenységére és teljesítményére = Effects of the retail strategic alliances to the retailers' marketing activity and performance. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (1). pp. 25-34. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.01.04

Agárdi, Irma and Alt, Mónika Aletta (2021) A mobiltárca elfogadásának generációs különbségei: az X és Z generáció összehasonlítása. Statisztikai Szemle, 99 (11). pp. 1049-1079. DOI 10.20311/stat2021.11.hu1049

Agárdi, Irma ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9102-5403, Alt, Mónika-Anetta and Berezvai, Zombor ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7807-2977 (2016) A nemzetközi diverzifikáció hatása az európai kiskereskedelmi vállalatok innovációs tevékenységére és teljesítményére. In: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, pp. 562-569. . ISBN 978 963 4728 50 4

Agárdi, Irma, Alt, Mónika-Anetta and Berezvai, Zombor (2017) A nemzetközi diverzifikáció, az innováció és a teljesítmény kapcsolata az európai élelmiszer-kiskereskedelemben. Közgazdasági Szemle, 64 (7-8). pp. 805-822. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2017.7-8.805

Berács, József, Agárdi, Irma and Kolos, Krisztina (1997) A privatizáció hatása a magyar vállalatok marketingtevékenységére. Vezetéstudomány, 28 (11). pp. 10-21.

Agárdi, Irma (2019) A tapintás iránti preferencia mediáló hatása a fogyasztó neme, a termék típusa és a csatornaválasztás kapcsolatában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). pp. 70-79. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.01.07

Berezvai, Zombor ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7807-2977, Agárdi, Irma ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9102-5403 and Alt, Mónika Anetta (2017) Az FMCG kiskereskedők földrajzi terjeszkedésében és innovációs tevékenységében lévő különbségek hatása a vállalatok teljesítményére. In: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. PTE KTK, Pécs, pp. 240-248. . ISBN 978 963 4291 46 6

Bauer, András, Agárdi, Irma, Mitev, Ariel Zoltán and Kenesei, Zsófia (2000) Az értékesítési rendszer iparági elemzésének lehetőségei változó környezeti hatások között. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 3-7.

Bayramov, Elimdar and Agárdi, Irma (2018) Az észlelt kockázat utazási szándékra gyakorolt hatása a konfliktusövezetekben lévő desztinációkban: koncepcionális modell kialakítása = The Effect of the Perceived Risk on the Travel Intention of Tourist in Conflict-Ridden Destinations: A Conceptual Framework. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 242-252. . ISBN 978-80-8122-236-8

Bayramov, Elimdar and Agárdi, Irma ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9102-5403 (2018) Az észlelt kockázat utazási szándékra gyakorolt hatása konfliktusövezetekben: elméleti keretmodell. Turizmus Bulletin, 18 (4). pp. 14-22. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2018v18n4.2

Agárdi, Irma (2006) Bauer András-Berács József : Marketing (könyvismertetés). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (9). pp. 61-63. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2006.09.06

Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Agárdi, Irma ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9102-5403, Maró, Gréta and Maró, Zalán Márk (2022) Business opportunities in short food supply chains. Studies in Agricultural Economics, 124 (1). pp. 22-29. DOI 10.7896/j.2253

Agárdi, Irma and Gyulavári, Tamás (2017) CRM-stratégiák a bank- és biztosítási szektorban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 40-52. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.04

Agárdi, Irma (2017) Csináljunk fesztivált! Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (6-7). p. 73. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.06.09

Agárdi, Irma ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9102-5403 and Alt, Mónika Anetta (2022) Do digital natives use mobile payment differently than digital immigrants? Electronic Commerce Research . DOI https://doi.org/10.1007/s10660-022-09537-9

Agárdi, Irma (2008) Kompetitív hatások az élelmiszer- és napicikk kiskereskedelemben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (9). pp. 43-54. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.09.04

Agárdi, Irma (2004) Marketingelmélet a gyakorlatban / szerk. Berács József [et al.] (Könyvismertetés). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (10). pp. 57-59.

Agárdi, Irma and Török, Áron (2019) Rövid élelmiszer ellátási láncok társadalmi innovációs lehetőségei Magyarországon. In: III. Gazdálkodás és Menedzsment Tudományos Konferencia. Neumann János Egyetem Kertészeti és Vidékfejlesztési Kar, Kecskemét, pp. 891-896. . ISBN 9786155817199

Török, Áron and Agárdi, Irma (2020) Társadalmi vállalkozások gasztronómiai lehetőségei a rövid élelmiszerellátási láncok bevonásával Magyarországon = Opportunities of short food supply chains in the gastronomy for the Hungarian social enterprises. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (4). pp. 74-84. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.04.07

Agárdi, Irma and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103 (2020) Társadalmi vállalkozók kapcsolati beágyazottsága és szerepe a társadalmi hatás kiterjesztésében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (12). pp. 2-16. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.12.01

Agárdi, Irma ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9102-5403 and Bayramov, Elimdar (2022) Utazási szándékot befolyásoló tényezők konfliktusövezetekben található desztinációkban – Törökország példája. Turizmus Bulletin, 22 (2). pp. 4-13. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2022v22n2.1

Agárdi, Irma and Bernschütz, Mária and Bauer, András and Gyulavári, Tamás and Kecskés, Zsuzsa and Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina and Wimmer, Ágnes (2006) Vállalatközi kapcsolatok és a versenyképesség összefüggései: Projektzáró tanulmány. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem Vállalatgazdaságtani Intézet, Versenyképesség Kutatóközpont, Budapest.

This list was generated on Fri Nov 22 01:56:40 2024 UTC.