Browse by Person
Number of items: 22. Jáki, Erika, Aranyossy, Márta, Csepy, Gábor, Molnár, Endre Mihály, László, Ádám and Freész, Gergely (2019) A kockázati tőkefinanszírozás elméleti kérdései gyakorlati problémákkal illusztrálva I. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-806-0 Nemeslaki, András and Aranyossy, Márta (2005) Az információtechnológia vállalati értékteremtésének elméletei, szemléletmódjai és módszerei. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (7-8). pp. 27-38. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.07.03 Aranyossy, Márta (2011) Az információtechnológia üzleti értékének nyomában. Hitelintézeti Szemle, 10 (6). pp. 554-574. Aranyossy, Márta (2007) Business Value of IT Investment: The Case of a Low Cost Airline’s Website. In: 20th Bled eConference eMergence: Merging and Emerging Technologies, Processes, and Institutions, June 4 - 6, 2007, Bled, Slovenia. Aranyossy, Márta (2010) Business Value of Information Technology - Resource-based Analysis of E-commerce Business Value. In: CEMS Doctoral Consortium „ Innovation, ICT and Networks: The research agenda in E-business ”, September 26-29, 2010., Opatija, Croatia. Aranyossy, Márta and Boros ifj. , István (2018) E-kormányzati siker – szakirodalmi áttekintés kvantitatív szövegelemzés alapján. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (7-8). pp. 6-21. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.07-08.02 Szabó, Krisztofer, Aranyossy, Márta and Bárczy, Dóra (2022) Egyetemi hallgatóból vállalkozó – Vállalkozásfejlesztés mesterszakos hallgatók vállalkozói szándékát támogató és gátló tényezők. Hitelintézeti Szemle, 21 (2). pp. 125-151. DOI https://doi.org/10.25201/HSZ.21.2.125 Halmosi, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8697-2043 and Aranyossy, Márta ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8878-8725 (2024) Exploring macro-environmental catalysts and barriers of healthcare 4.0 transformation in Central-Eastern European countries : a comprehensive study in Hungary. Technology in Society, 78 . DOI 10.1016/j.techsoc.2024.102620 Goller, Tímea and Aranyossy, Márta (2020) IT üzleti értékteremtés: Szövegelemzés alapú szakirodalmi összegzés. Köz-gazdaság, 15 (4). pp. 149-166. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2020.04.12 Aranyossy, Márta (2007) Információtechnológiai befektetési döntések: a reálopciós megközelítés helye az értékelésben. In: XXVIII. OTDK Doktorandusz Szekció, 2007. április 25―27., Miskolc. Aranyossy, Márta and Nemeslaki, András (2005) Információtechnológiai beruházások megtérülésének modellezése: Problémák és megoldások egy vállalati portál példáján. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (9). pp. 24-36. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.09.03 Aranyossy, Márta, Blaskovics, Bálint and Horváth, Ákos Ardzsuna (2015) Információtechnológiai projektek sikere és kudarca. Nemzetközi tapasztalatok és hazai kutatási eredmények. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (5). pp. 66-78. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.05.07 Szabó, Krisztofer ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3179-3547 and Aranyossy, Márta ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8878-8725 (2022) Nascent entrepreneurship – A bibliometric analysis and systematic literature review. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (11). pp. 29-42. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.11.03 Deák, Csaba, Blaskovics, Bálint, Aranyossy, Márta, Horváth, Viktória, Fekete, István, Sasvári Péter, László and Kosztyán, Zsolt Tibor (2016) PMUni 2016 Workshop. PMUNi - International Network for Professional Education and Research in Process and Project Management, Budapest. . ISBN 978-963-12-7633-6 Jáki, Erika, Aranyossy, Márta, Cziniel, Eszter, Kádár, Béla and Baumgartner, Ferenc (2018) Pénzügyi kimutatások, gyakorlati pénzügyi modellezés. Budapesi Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-718-6 Aranyossy, Márta (2011) Resource-based Analysis of E-commerce Business Value. In: Networked Innovation – necessity, challenges and research questions , April 12-15. 2011., Konstanz, Germany. Aranyossy, Márta (2023) Szakmai nap a Vállalkozásfejlesztés mesterszakon. Világpolitika és a Közgazdaságtan, 2 (3). pp. 113-114. DOI https://doi.org/10.14267/VILPOL2023.03.16 Aranyossy, Márta (2010) Szorzószámos értékelés az információtechnológiai iparágakban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 41 (11). pp. 44-56. DOI 10.14267/VEZTUD.2010.11.04 Halmosi, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8697-2043 and Aranyossy, Márta ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8878-8725 (2023) Technológiai forradalom a biztosítási szektorban – Az insurtech felhasználói fogadtatása Magyarországon. Köz-gazdaság, 18 (4). pp. 113-139. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2023.04.07 Szabó, Krisztofer ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3179-3547 and Aranyossy, Márta ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8878-8725 (2024) The influence of family business background on the entrepreneurial intention of individuals : a quantitative study of Hungarian university students. Society and Economy . DOI 10.1556/204.2024.00009 Recskó, Márk and Aranyossy, Márta ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8878-8725 (2024) User acceptance of social network-backed cryptocurrency: a unified theory of acceptance and use of technology (UTAUT)-based analysis. Financial Innovation, 10 (1). pp. 1-29. DOI https://doi.org/10.1186/s40854-023-00511-4 Aranyossy, Márta and Juhász, Péter (2013) Értékteremtés e-kereskedelemmel – kitörési lehetőség a recesszió sújtotta magyar kiskereskedelemben? (Value creation of e-commerce – Chance to break out for the recession-hit Hungarian retail sector?). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (11). pp. 16-33. DOI 10.14267/VEZTUD.2013.11.02 |