Browse by Person
Number of items: 4. Mihályffy, Zsuzsanna, Bene, Márton and Nábelek, Fruzsina (2016) Hálózatelemzés és kampánykutatás. Politikatudományi Szemle, 25 (1). pp. 74-97. Bene, Márton (2018) Megosztásból szavazat: A Facebook-kampány hatása az egyéni választókerületi képviselőjelöltek választási eredményére a 2014-es országgyűlési választásokon. Politikatudományi Szemle, 27 (1). pp. 41-62. Farkas, Xénia ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9448-1471, Jackson, Daniel, Baranowski, Paweł, Bene, Márton and Russmann, Uta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8684-6976 (2022) Strikingly similar: Comparing visual political communication of populist and non-populist parties across 28 countries. European Journal of Communication . DOI https://doi.org/10.1177/02673231221082238 Bene, Márton (2015) The political construction of old age as reflected in online discussions. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 6 (1). pp. 25-45. DOI 10.14267/cjssp.2015.01.02 |