Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 40.

Berács, József and Hrubos, Ildikó and Temesi, József, eds. (2009) "Magyar Felsőoktatás 2008" Konferencia előadások. NFKK Füzetek (1). Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja, Budapest. . ISBN 978-963-503-395-9

Berács, József and Temesi, József and Hrubos, Ildikó, eds. (2010) "Magyar Felsőoktatás 2009" Konferencia előadások. NFKK Füzetek (4). Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja, Budapest. . ISBN 978 963 06 9061 4

Berács, József and Hrubos, Ildikó and Temesi, József, eds. (2011) "Magyar Felsőoktatás 2010" Konferencia dokumentumok. NFKK Füzetek (6). Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja, Budapest. . ISBN 978-963-89082-1-6

Berács, József and Hrubos, Ildikó and Temesi, József, eds. (2012) "Magyar Felsőoktatás 2011" Hazai vitakérdések – nemzetközi trendek. Konferencia dokumentumok. NFKK Füzetek (9). Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Nemzetközi Felsıoktatási Kutatások Központja, Budapest. . ISBN 978-963-89082-4-7

Berács, József and Kováts, Gergely and Matei, Liviu and Nastase, Pusa and Szabó, Mátyás, eds. (2017) 2nd Central European Higher Education Cooperation (CEHEC) Conference Proceedings. Corvinus University of Budapest, Budapest. . ISBN 978-963-503-641-7

Berács, József (1995) A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Gazdálkodási Kara Marketing Tanszékének oktatói és tudományos tevékenységéről: Huszonötéves a marketing oktatás. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 74-76.

Hrubos, Ildikó (2011) A diverzifikált felsőoktatási rendszer értelmezése Európában. In: "Magyar Felsőoktatás 2010" Konferencia dokumentumok. Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja, Budapest, pp. 87-92. . ISBN 9789638908216

Kolos, Krisztina and Berács, József (2000) A fogyasztói döntések kockázata a benzinkútválasztás során. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (9). pp. 26-32.

Berács, József and Malota, Erzsébet (2007) A fogyasztói etnocentrizmus új koncepcionális modelljének kialakítása és verifikálása = Forming and verification of a new conceptual model of the customer ethnocentrism. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (3). pp. 28-39. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.03.03

Szőcs, Attila and Berács, József (2015) A fogyasztói márkaérték, mint másodrendű látens változó okozati becslése. Szigma, 44 (1-2). pp. 99-125.

Nagy, Gábor and Berács, József (2012) A hazai kis - és középvállalatok teljesítményét befolyásoló stratégiai orientációk (The effect of strategic orientations on the performance of Hungarian SMEs). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 46-56. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.ksz2.05

Eibel, Katalin, Bauer, András and Berács, József (1995) A kis- és közepes vállalatok útkeresése: A nemzetközi piacralépés esélyei. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 45-53.

Kenesei, Zsófia, Bauer, András, Berács, József and Kolos, Krisztina (2000) A piaci pozíció tényezőinek hatása a magyar vállalatok marketingtevékenységére. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 8-16.

Berács, József, Agárdi, Irma and Kolos, Krisztina (1997) A privatizáció hatása a magyar vállalatok marketingtevékenységére. Vezetéstudomány, 28 (11). pp. 10-21.

Berács, József, Gyulavári, Tamás, Heslop, Louise A. and Papadopoulos , Nicolas (2000) An Exploratory Study on the Role of Familiarity in Product Evaluations. In: Marketing in the New Millenium, 23-26 May 2000, Rotterdam, Netherlands.

Berács, József, Keszey, Tamara and Sajtos, László (2002) Az elektronikus kereskedelem és az on-line reklám szerepe és meghatározó tényezői a vállalati működésben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 33 (11). pp. 2-15.

Nagy, Gábor and Berács, József (2013) Az exportpiac-orientáció előzményei és annak exportteljesítményre gyakorolt hatása a magyar felsőoktatási intézményekben (Antecedents to the export market orientation of Hungarian higher education institutions, and their export performance consequences). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (2). pp. 2-19. DOI 10.14267/VEZTUD.2013.02.01

Berács, József and Iwinska, Julia and Kováts, Gergely and Matei, Liviu, eds. (2015) Central European Higher Education Cooperation Conference Proceedings. Corvinus University of Budapest, Budapest. . ISBN 978-963-503-602-8

Berács, József (2011) Diák mobilitás és Magyarország vonzereje. In: "Magyar Felsőoktatás 2010" Konferencia dokumentumok. Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja, Budapest, pp. 44-54. . ISBN 9789638908216

Berács, József and Malota, Erzsébet (2000) Fogyasztói etnocentrizmus: Etnocentrizmus és országeredet-imázs kapcsolata a termékválasztásban. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 25-38.

Berács, József, Derényi, András ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5260-2818, Kováts, Gergely Ferenc ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1051-8829, Polónyi, István and Temesi, József ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7045-5914 (2015) Hungarian Higher Education 2014. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. .

Berács, József and Derényi, András and Kádár-Csoboth, Péter and Kováts, Gergely and Polónyi, István and Temesi, József (2017) Hungarian Higher Education 2016. Strategic progress report. Project Report. NFKK, Budapest.

Temesi, József and Hrubos, Ildikó and Berács, József (2012) Magyar Felsőoktatás 2012. Stratégiai helyzetértékelés. Project Report. Budapesti Corvinus Egyetem Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja, Budapest.

Berács, József and Derényi, András and Kováts, Gergely and Polónyi, István and Temesi, József (2015) Magyar Felsőoktatás 2014. Stratégiai helyzetértékelés. Project Report. Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja, Budapest.

Berács, József, Derényi, András, Kováts, Gergely, Polónyi, István and Temesi, József (2015) Magyar Felsőoktatás 2014. Stratégiai helyzetértékelés (második rész). Köz-gazdaság, 10 (2). pp. 41-66.

Berács, József and Derényi, András and Kádár-Csoboth, Péter and Kováts, Gergely and Polónyi, István and Temesi, József (2017) Magyar Felsőoktatás 2016. Stratégiai helyzetértékelés. Project Report. NFKK, Budapest.

Berács, József, Hrubos, Ildikó, Kováts, Gergely Ferenc ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1051-8829 and Temesi, József ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7045-5914 (2014) Magyar felsőoktatás 2013. Stratégiai helyzetértékelés. Budapesti Corvinus Egyetem, Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja, Budapest. .

Berács, József ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6897-4504 and Nagy, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1810-6893 (2022) Managerial antecedent factors of export market-oriented organizations and their performance consequences – Studying hungarian higher education institutions using a configurational approach. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (11). pp. 2-15. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.11.01

Dörnyei, Krisztina, Gyulavári, Tamás, Hofmeister Tóth, Ágnes, Jenes, Barbara, Jentetics, Kinga, Neumann Bódi, Edit, Neulinger, Ágnes, Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. . ISBN 978-963-508-702-0

Berács, József (2003) Marketing és piaci siker. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (7-8). p. 105.

Berács, József, Hooley, Graham, Sajtos, László and Keszey, Tamara (2003) Marketing-erőforrások koncepcionális megközelítése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (2). pp. 2-13.

Bauer, András, Berács, József and Gáti, Mirkó (2019) Marketingkutatások változásai – visszatekintő elemzés egy tudományos folyóiratban megjelent publikációk alapján = Changes of research in marketing – Retrospective analysis based on publications in an academic journal. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (12). pp. 32-49. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.12.04

Berács, József, Hooley, Graham and Kolos, Krisztina (1995) Marketingstratégia Magyarországon: A hazai vállalatok tipológiája. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 5-11.

Berács, József (2006) Oktatási hub a láthatáron - Logisztikai tapasztalatok tanulságai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (11). pp. 2-11. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.11.01

Berács, József (2003) Piacorientáció, érték és a marketing. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (5). pp. 13-25.

Berács, József ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6897-4504 (2022) Polányi hatása a marketingelméleti iskolákra. Közgazdasági Szemle, 69 (12). pp. 1533-1554. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2022.12.1533

Kováts, Gergely (2015) Recent Developments in the Autonomy and Governance of Higher Education Institutions in Hungary: the Introduction of the Chancellor System. In: Central European Higher Education Cooperation Conference Proceedings. Corvinus University of Budapest Digital Press, Budapest, pp. 26-39. . ISBN 978-963-503-602-8

Berács, József (2001) Rendszerváltás előtt a magyar felsőoktatás. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 32 (3). pp. 41-53.

Berács, József (2018) Vállalkozás és vállalkozó egyetemek – Tanulságok a Corvinus Egyetem reformjaiból = Entrepreneurship and entrepreneurial universities – Lessons from the reforms of the Corvinus University of Budapest. Köz-gazdaság, 13 (4). pp. 39-53. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2018.04.03

Berács, József and Hrubos, Ildikó and Temesi, József, eds. (2013) „Magyar Felsőoktatás 2012” Túlélési forgatókönyvek. Konferencia dokumentumok. NFKK Füzetek (10). Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja, Budapest. .

This list was generated on Fri May 3 01:53:07 2024 UTC.