Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 11.

Horváth, Dóra, Cosovan, Attila, Csordás, Tamás, Horváth, Daniella and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Beyond the Scope of Design thinking: DesignCommunication. In: The 21st dmi: Academic Design Management Conference Proceeding. Design Management Institute, Boston, MA 02111, USA, pp. 653-662. .

Cosovan, Attila (2009) DISCO. Co & Co Communication, Budapest. . ISBN 9789630676472

Cosovan, Attila and Horváth, Dóra (2016) Emóció – Ráció: Tervezés – Vezetés: Designkommunikáció. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (3). pp. 36-45. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.03.04

Horváth, Dóra ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5819-1095, Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879, Cosovan, Attila, Csordás, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8077-4000, Faludi, Julianna, Galla, Daniella, Komár, Zita, Markos-Kujbus, Éva and Simay, Attila Endre (2022) Future outlooks of post-pandemic education based on student experiences of the virtual university. Society and Economy, 44 (1). pp. 2-21. DOI https://doi.org/10.1556/204.2021.00026

Horváth , Dóra, Cosovan, Attila, Csordás , Tamás, Horváth, Daniella and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Marketing as Designing: Design Methods in Marketing Education – Introduction to DesignCommunication. In: Marketing Challenges, Innovations and Trends in Emerging Markets. University of Economics in Prague, Prague. . ISBN 978-80-245-2279-1

Horváth, Dóra, Cosovan, Attila, Horváth, Daniella and Lachin, Namaz (2018) Tanulás-munka interface. A valós idejű találkozások jelentősége a digitális oktatási környezetben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 67-77. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.08

Cosovan, Attila and Horváth, Dóra (2016) Tervező művész(ek) a közgazdászképzésben. In: EMOK XXII. Országos Konferencia – Hitelesség és értékorientáció a marketingben, 2016 augusztus 29-31., Debrecen.

Cosovan, Attila, Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Tervezői alkotói kapcsolatteremtés a társadalom és a technológia kontextusában – A designkommunikáció filozófiai, közgazdasági, művészeti és pszichológiai közelítései. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 121-129. . ISBN 978-963-503-751-3

Horváth , Dóra, Cosovan, Attila, Csordás, Tamás, Horváth, Daniella and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Tervezői helyzetek jelentősége a vezetőképzésben: designkommunikáció és / vagy design thinking. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 902-914. . ISBN ISBN: 978-80-8122-2

Cosovan, Attila (2017) VY. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (4). pp. 4-5. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.04.02

Namaz, Lachin, Horváth, Dóra, Cosovan, Attila and Tvergyák, Klaudia Klára (2018) Városmárka-hűség: melyek a Budapesti márkahűséget befolyásoló legfőbb tényezők? Turizmus Bulletin, 18 (4). pp. 4-13.

This list was generated on Fri May 3 01:55:08 2024 UTC.