Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 5.

Kenesei, Zsófia and Cserdi, Zsófia (2018) A kényszerített önkiszolgálás elfogadásának előzményei és következményei a BKK-automaták példáján keresztül. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 4-10. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.01

Cserdi, Zsófia and Kenesei, Zsófia (2020) Attitudes to forced adoption of new technologies in public transportation services. Research in Transportation Business and Management . DOI https://doi.org/10.1016/j.rtbm.2020.100611

Cserdi, Zsófia and Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300 (2021) Az okos hotelekhez kapcsolódó attitűdöket befolyásoló tényezők nyomában: fókuszban a Z generáció. Turizmus Bulletin, 21 (4). pp. 25-33. DOI 10.14267/TURBULL.2021v21n4.3

Cserdi, Zsófia and Kenesei, Zsófia (2018) Interaktív kioszk alapú önkiszolgáló rendszerek fogyasztói elfogadása = Consumer acceptance of interactive self-service kiosks. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 642-655. . ISBN 978-80-8122-236-8

Cserdi, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0009-0000-5708-5648 and Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300 (2024) Mobiltechnológia-elfogadás az okoshotelek világában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55 (3). pp. 29-43. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.03.03

This list was generated on Fri May 3 01:54:23 2024 UTC.