Browse by Person
Number of items: 5. Kenesei, Zsófia and Cserdi, Zsófia (2018) A kényszerített önkiszolgálás elfogadásának előzményei és következményei a BKK-automaták példáján keresztül. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 4-10. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.01 Cserdi, Zsófia and Kenesei, Zsófia (2020) Attitudes to forced adoption of new technologies in public transportation services. Research in Transportation Business and Management . DOI https://doi.org/10.1016/j.rtbm.2020.100611
Cserdi, Zsófia and Kenesei, Zsófia Cserdi, Zsófia and Kenesei, Zsófia (2018) Interaktív kioszk alapú önkiszolgáló rendszerek fogyasztói elfogadása = Consumer acceptance of interactive self-service kiosks. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 642-655. . ISBN 978-80-8122-236-8
Cserdi, Zsófia |