Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 14.

Czine, Péter, Török, Áron and Horváth, Péter (2020) A fogyasztói magatartás elemzése feltételes választási modellekkel – a mangalicakolbász példáján. Közgazdasági Szemle, 67 (5). pp. 474-494. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2020.5.474

Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989, Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103 and Maró, Gréta (2024) A metaelemzés lépéseinek bemutatása – Cohen-féle d hatásnagyság alapú elemzés egymintás kontextusban. Statisztikai Szemle, 102 (3). pp. 215-230. DOI https://doi.org/10.20311/stat2024.03.hu0215

Török, Áron, Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989, Jámbor, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8070-9962, Maró, Gréta, Maró, Zalán Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182 and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103 (2024) A termelői piacok fogyasztói profiljának szakirodalom-elemzése. Közgazdasági Szemle . DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2024.3.255

Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Yeh, Ching-Hua ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3645-6256, Menozzi, Davide, Balogh, Péter and Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989 (2023) Consumers' preferences for processed meat. Agricultural and Food Economics, 11 (1). DOI https://doi.org/10.1186/s40100-023-00277-4

Maró, Gréta, Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989, Maró, Zalán Márk and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103 (2022) Eliciting University Students’ Attitudes towards Farmers’ Markets: The Hungarian Case. Sustainability, 14 (24). DOI https://doi.org/10.3390/su142416757

Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Yeh, Ching-Hua ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3645-6256, Menozzi, Davide ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5241-1587, Balogh, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8611-0221 and Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989 (2023) European consumers' preferences for fresh fruit and vegetables – A cross-country analysis. Journal of Agriculture and Food Research . DOI https://doi.org/10.1016/j.jafr.2023.100883

Czeily, Tibor ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1850-2896, Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989 and Dajnoki, Krisztina ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3340-5069 (2024) Játékosítás a toborzásban – Egy diszkrét választási kísérlet eredményei. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55 (4). pp. 2-16. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.04.01

Maró, Zalán Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182, Maró, Gréta, Jámbor, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8070-9962, Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989 and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103 (2023) Profiling the consumers of farmers' markets. Renewable Agriculture and Food Systems, 38 . DOI https://doi.org/10.1017/S1742170523000467

Maró, Zalán Márk, Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Balogh, Péter and Czine, Péter (2022) Pálinkavásárlási preferenciák vizsgálata a magyar fogyasztók körében – egy diszkrét választási modell építése. Statisztikai Szemle, 100 (1). pp. 44-67. DOI 10.20311/stat2022.1.hu0044

Maró, Gréta, Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989, Maró, Zalán Márk and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103 (2022) Termelői piacok az egyetemi campuson. Táplálkozásmarketing, 9 (2). pp. 41-56. DOI https://doi.org/10.20494/TM/9/2/3

Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989, Balogh, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8611-0221, Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103 and Maró, Zalán Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182 (2024) The role of ethnocentrism in relation to national and geographical indication products – The case of Hungarian pálinka. Journal of Agriculture and Food Research, 18 . DOI 10.1016/j.jafr.2024.101344

Maró, Zalán Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182, Balogh, Péter, Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989 and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103 (2023) The roles of geographic indication and ethnocentrism in the preferences of Central European spirit consumers. Food Quality and Preference, 108 . DOI https://doi.org/10.1016/j.foodqual.2023.104878

Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Gorton, Matthew ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4579-5092, Yeh, Ching-Hua ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3645-6256, Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989 and Balogh, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8611-0221 (2022) Understanding Consumers’ Preferences for Protected Geographical Indications. FOODS, 11 (7). DOI https://doi.org/10.3390/foods11070997

Maró, Zalán Márk, Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Balogh, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8611-0221 and Czine, Péter (2023) What is Inside the Bottle? - Factors Influencing Pálinka Consumption. Agris On-Line Papers in Economics and Informatics, 15 (1). pp. 83-98. DOI https://doi.org/10.7160/aol.2023.150107

This list was generated on Fri Nov 22 01:56:55 2024 UTC.