Number of items: 14.
Czine, Péter, Török, Áron and Horváth, Péter
(2020)
A fogyasztói magatartás elemzése
feltételes választási modellekkel –
a mangalicakolbász példáján.
Közgazdasági Szemle, 67
(5).
pp. 474-494.
DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2020.5.474
Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989, Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103 and Maró, Gréta
(2024)
A metaelemzés lépéseinek bemutatása – Cohen-féle d hatásnagyság alapú elemzés egymintás kontextusban.
Statisztikai Szemle, 102
(3).
pp. 215-230.
DOI https://doi.org/10.20311/stat2024.03.hu0215
Török, Áron, Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989, Jámbor, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8070-9962, Maró, Gréta, Maró, Zalán Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182 and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103
(2024)
A termelői piacok fogyasztói profiljának szakirodalom-elemzése.
Közgazdasági Szemle
.
DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2024.3.255
Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Yeh, Ching-Hua ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3645-6256, Menozzi, Davide, Balogh, Péter and Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989
(2023)
Consumers' preferences for processed meat.
Agricultural and Food Economics, 11
(1).
DOI https://doi.org/10.1186/s40100-023-00277-4
Maró, Gréta, Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989, Maró, Zalán Márk and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103
(2022)
Eliciting University Students’ Attitudes towards Farmers’ Markets: The Hungarian Case.
Sustainability, 14
(24).
DOI https://doi.org/10.3390/su142416757
Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Yeh, Ching-Hua ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3645-6256, Menozzi, Davide ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5241-1587, Balogh, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8611-0221 and Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989
(2023)
European consumers' preferences for fresh fruit and vegetables – A cross-country analysis.
Journal of Agriculture and Food Research
.
DOI https://doi.org/10.1016/j.jafr.2023.100883
Czeily, Tibor ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1850-2896, Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989 and Dajnoki, Krisztina ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3340-5069
(2024)
Játékosítás a toborzásban – Egy diszkrét választási kísérlet eredményei.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55
(4).
pp. 2-16.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.04.01
Maró, Zalán Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182, Maró, Gréta, Jámbor, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8070-9962, Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989 and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103
(2023)
Profiling the consumers of farmers' markets.
Renewable Agriculture and Food Systems, 38
.
DOI https://doi.org/10.1017/S1742170523000467
Maró, Zalán Márk, Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Balogh, Péter and Czine, Péter
(2022)
Pálinkavásárlási preferenciák vizsgálata a magyar fogyasztók körében – egy diszkrét választási modell építése.
Statisztikai Szemle, 100
(1).
pp. 44-67.
DOI 10.20311/stat2022.1.hu0044
Maró, Gréta, Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989, Maró, Zalán Márk and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103
(2022)
Termelői piacok az egyetemi campuson.
Táplálkozásmarketing, 9
(2).
pp. 41-56.
DOI https://doi.org/10.20494/TM/9/2/3
Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989, Balogh, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8611-0221, Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103 and Maró, Zalán Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182
(2024)
The role of ethnocentrism in relation to national and geographical indication products – The case of Hungarian pálinka.
Journal of Agriculture and Food Research, 18
.
DOI 10.1016/j.jafr.2024.101344
Maró, Zalán Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182, Balogh, Péter, Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989 and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103
(2023)
The roles of geographic indication and ethnocentrism in the preferences of Central European spirit consumers.
Food Quality and Preference, 108
.
DOI https://doi.org/10.1016/j.foodqual.2023.104878
Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Gorton, Matthew ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4579-5092, Yeh, Ching-Hua ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3645-6256, Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989 and Balogh, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8611-0221
(2022)
Understanding Consumers’ Preferences for Protected Geographical Indications.
FOODS, 11
(7).
DOI https://doi.org/10.3390/foods11070997
Maró, Zalán Márk, Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Balogh, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8611-0221 and Czine, Péter
(2023)
What is Inside the Bottle? - Factors Influencing Pálinka Consumption.
Agris On-Line Papers in Economics and Informatics, 15
(1).
pp. 83-98.
DOI https://doi.org/10.7160/aol.2023.150107
This list was generated on Fri Nov 22 01:56:55 2024 UTC.