Browse by Person
Number of items: 5. Gyulavári, Tamás (2011) A CSR helye a marketing elméletben. In: Felelős marketing – A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. Országos konferenciájának előadásai, Pécs, 2011. augusztus 29-30. (Responsible Marketing Conference Proceedings). Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, pp. 350-360. . ISBN 9789636423919 Mitev, Ariel Zoltán and Dörnyei, Krisztina (2011) A mozgókép reneszánsza: nagytotál a videográfia módszertanáról = The renaissance of the motion pictures: wide shot of the videography. In: Felelős marketing – A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. Országos konferenciájának előadásai, Pécs, 2011. augusztus 29-30. (Responsible Marketing Conference Proceedings). Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, pp. 774-784. . ISBN 9789636423919 Fojtik, János and Farkas, László (2001) Minőség és marketing: A pénzitézeti szolgáltatások példája. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 32 (10). pp. 44-53. Fojtik, János (2008) Rekettye Gábor: Kisvállalati marketing (könyvismertetés). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (4). pp. 56-57. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.04.06 Gáti, Mirkó (2011) Reklámköltségek allokációs kérdései válságszituációban. In: Felelős marketing: MOK 2011. A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciája. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, p. 7. . ISBN 978 963 642 391 9 |