Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 3.

Forgács, Attila, Bóna, Enikő, Csíkos, Tímea and Metercsik, Helga (2018) Media messages and eating disorders: Taste and price of a message. Society and Economy, 40 (3). pp. 401-415. DOI https://doi.org/10.1556/204.2018.40.3.7

Forgács, Attila and Jekli, Tünde (2015) Vakok és gyengénlátók munkerő-piaci esélyei, különös tekintettel a személyiséglélektani tényezőkre. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (4). pp. 55-64. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.04.06

Forgács, Attila ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7825-0785 and Mohácsi, Anett (2022) Élelmiszerreklámban előforduló kommunikációs paradoxonok összehasonlító elővizsgálata szemantikus differenciállal. Táplálkozásmarketing, 9 (1). pp. 17-28. DOI https://doi.org/10.20494/TM/9/1/2

This list was generated on Fri May 3 01:54:03 2024 UTC.