Number of items: 4.
Pató Gáborné Szűcs, Beáta, Dajnoki, Krisztina, Kovács, Klaudia, Kőműves, Zsolt Sándor
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7966-3346, Grotte, Judit, Szabó, Szilvia, Kunos, István
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4481-5271, Metszősy, Gabriella
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3760-1198, Hegedűs, Henrik
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3294-6306, Karácsony, Péter
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7559-0488 and Poór, József
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6873-0646
(2021)
A HR válasza a koronavírus-járvány okozta kihívásokra.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52
(8-9).
pp. 2-17.
DOI 10.14267/VEZTUD.2021.09.01
Lukács, Rita, Tütünkov-Hrisztov, Jordán and Grotte, Judit
(2022)
A hazai generációk, különös tekintettel a digitális bennszülöttek szállodaválasztási szokásai a fenntarthatóság és a digitalizáció mentén = Hotel choice habits of the Hungarian generations, in particular the digital natives, alongside sustainability and digitalization.
Turizmus Bulletin, 22
(1).
pp. 26-37.
DOI 10.14267/TURBULL.2022v22n1.3
Kálmán, Botond Géza
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8031-8016, Grotte, Judit
ORCID: https://orcid.org/0009-0009-2385-7000, Zugor, Zsuzsanna
ORCID: https://orcid.org/0009-0005-6479-780X and Malatyinszki, Szilárd
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1624-4902
(2025)
A turisztikai kereslet és az országmárkaérték összefüggéseinek vizsgálata – A látogatások hatásának statisztikai elemzése.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 56
(2).
pp. 45-54.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2025.02.04
Kulcsár, Noémi and Grotte, Judit
(2018)
Mit várunk a szállodáktól? – avagy a legmeghatározóbb fogyasztói szegmens számára értéket jelentő tényezők a szállodában.
Turizmus Bulletin, 18
(3).
pp. 4-14.
DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2018v18n3.1
This list was generated on Sat Mar 1 01:57:33 2025 UTC.